معماری
مسابقات فوتسال جام چارگون، تجربه‌ای خوب و لذتبخش شد
مسابقات فوتسال جام چارگون، تجربه‌ای خوب و لذتبخش شد

مسابقات فوتسال جام چارگون، تجربه‌ای خوب و لذتبخش شد

رییس هیات فوتسال استان تهران: مسابقات فوتسال جام چارگون، تجربه‌ای خوب و لذتبخش شد

کامبیز مهاجر- رییس هیات فوتسال استان تهران گفت: برگزاری مسابقات فوتسال جام چارگون می‌تواند به انگیزه بخشی سازمان‌های مشتری و ایجاد تعامل بهتر با آنها منجر شود.

وی در گفت‌گوی خود با روابط عمومی چارگون با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام چارگون در سطحی بالا و با کیفیت، تاکید کرد: چارگون در تجربه‌ای نوین برای ایجاد تعامل با مشتریانش، توانست نخستین گام خود را به بهترین شکل بردارد و امیدوار باشد این اقدام از سوی همه مشتریانش مورد استقبال قرار بگیرد.

وی یادآور شد: هرچند برنامه‌ریزی برگزاری این مسابقات به اواخر سال گذشته برمی‌گردد و انتظار نمی‌رفت تا مورد استقبال مشتریان چارگون واقع شود؛ اما با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب، این شرکت توانست میزبان 20 تیم از سازمان‌های مشتری خود و چندین تیم مهمان باشد که در نهایت مسابقاتی منظم، بی‌حاشیه و پر نشاط را به دنبال داشت.

رییس هیات فوتسال استان تهران با افزایش سطح کیفی مسابقات فوتسال جام چارگون به ویژه در بازی‌های مراحل نهایی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه گروه برگزار کننده چارگون به همه برنامه‌ها و وعده‌هایی که برای برگزاری مناسب این مسابقات داده بودند، عمل کردند و همین امر موجب شد تا مسابقات فوتسال جام چارگون به تجربه‌ای خوب و لذتبخش برای همه شرکت‌کنندگان بدل شود.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

تشریح چگونگی مدیریت کسب و کارها با هوش مصنوعی در گردهمایی سالانه چارگون

آشنایی با هوش مصنوعی (Artificial intelligence) عنوان یکی از کارگاه‌های جذاب نهمین گردهمایی سالانه چارگون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

70 − = 64