معماری

روند توسعه نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه

روند توسعه حوزه لجستیک مجموعه نرم ‌افزاری دیدگاه در سال گذشته به پیاده‌سازی حجم بالایی از امکانات و افزودن قابلیت‌های جدید منجر شده است. برخی از این موارد بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و روند مدون توسعه‌ی محصولات دیدگاه بوده که به طور مثال می‌توان به امکان تامین اعتبار خرید و ثبت اسناد مالی اشاره کرد. این امکان از نیازمندی‌های اصلی هر سازمان برای اجرای فرآیند خرید کالا یا خدمات‌ است و با ارتباطی که با نرم‌افزار بودجه و اعتبارات به وجود آمده هم‌اکنون این به راحتی قابل بهره‌برداری است.

ارتباط سیستم‌های انبار و اموال با نرم‌افزارهای مالی و حسابداری

از موارد دیگری که به عنوان نیاز برخی از مشتریان خصوصا در حوزه‌ی بانک‌هایی که از نرم‌افزارهای حسابداری خاص خود استفاده می‌کنند مطرح شده، امکان عملیات‌های مالی است که در سیستم‌های دیدگاه انجام می‌شود و در قالب اسناد حسابداری به نرم‌افزارهای حسابداری مخصوص این سازمان‌ها ارسال می‌شود . هم‌اکنون با فراهم‌سازی این ارتباط، برای بانک‌ها و سازمان‌های مشابه، دریافت اتوماتیک اسناد مالی‌ مهیا شده است.

ساخت داشبوردهای سفارسی با دریافت اطلاعات سیستم اموال

با توجه به نیازمندی برخی از مشتریانی که مایل بودند از اطلاعات نرم‌افزارهای دیدگاه برای ساختن داشبوردهای سفارشی خود استفاده کنند، این امکان از طریق وب‌سرویس‌های مختلف فراهم شد تا بطور مثال با دریافت اطلاعات اموال بتوانند داشبوردهای سفارشی خود را بسازند و از اطلاعات آن استفاده کنند.

همسویی سیستم اموال مجموعه دیدگاه یا قوانین جدید کشوری

یکی از مهمترین تعهدات و رسالت‌های چارگون در حوزه‌ی لجستیک کمک به اجرای قوانین و مصوبات کشوری است و سیستم مدیریت اموال مجموعه دیدگاه ضمن داشتن تاییدیه وزارت دارایی، همواره آماده اعمال تغییرات لازم در جهت همسویی با قوانین جدید بوده است. در سال گذشته نیز با تغییر قوانین محاسبه استهلاک بر اساس ماده ۱۴۹ قانون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی، از روزهای اولیه تغییر این قانون، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اعمال تغییرات در سیستم انجام گرفت و امروز سازمان‌های مختلف می‌توانند محاسبات استهلاک خود رو با قوانین جدید انجام دهند.

بهبود کاربردپذیری نرم‌افزارهای لجستیک

همه مدیران فناوری اطلاعات، کار با صفحات پیچیده را در نرم‌افزارهای مختلف تجربه کرده‌اند و با این واقعیت روبرو شده‌اند که ساده‌سازی و کاربردپذیر کردن این صفحه‌ها ضمن تسهیل آموزش و کاربری، رضایت‌مندی کاربران از سیستم و در نتیجه همراهی آنها را در پی خواهد داشت. در جدیدترین موارد توسعه در سیستم‌های لجستیک مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، با کشف و تغییر فرم‌های مختلفی مانند ثبت اطلاعات استعلام در سیستم خرید، ضمن کم کردن پیچیدگی‌های صفحه‌ها، زمان ورود اطلاعات و همچنین تعداد کلیک کاربران کاهش پیدا کرده و به این ترتیب مدیران سیستم می‌توانند شاهد کارکرد بهتر سیستم و رضایت بیشتر کاربران باشند.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

اهمیت مکانیزه کردن فرآیند مالی حسابداری چیست؟

یکی از فرآیندهای مهم در سازمان‌ها و شرکت‌ها فرآیند مالی حسابداری است که ابعاد گسترده‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + = 18