معماری
اقدام سخاوتمندانه و هوشمندانه چارگون در گردهمایی سالانه
اقدام سخاوتمندانه و هوشمندانه چارگون در گردهمایی سالانه

مشارک استارتاپ‌ها؛ اقدامی سخاوتمندانه و هوشمندانه در گردهمایی سالانه چارگون

مدیر تبلیغات و بازاریابی بیمه بازار تاکید کرد: مشارکت دادن کسب و کارهای اینترنتی و استارتآپ در گردهمایی سالانه چارگون، اقدامی سخاوتمندانه و هوشمندانه است.

حافظ اجلالی در گفت و‌گو با روابط عمومی چارگون تصریح کرد: مشارکت استارتاپ‌ها در هشتمین گردهمایی سالانه چارگون از این جهت سخاوتمندانه استکه نشان می‌دهد چارگون تلاش دارد تا به استارتاپ‌هایی که امکان دستیابی به مشتریان سازمانی و بزرگ را ندارند،‌ کمک کند. این اقدام همچنین هوشمندانه است چون اگر ما بتوانیم برای مشتری‌های چارگون ارزش افزوده‌ای تازه‌ خلق کنیم در نهایت همه با هم سود می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بیمه‌بازار به موازات فروش بیمه به مشتری‌های خود، برقراری ارتباط با سازمان‌ها و فروش بیمه به آن‌ها را نیز در دستور کار قرار داده، زیرا متوجه خلا موجود در این بازار شده است.
به گفته وی، توانایی ارتباط با سازمان‌های هدف و ارائه پیشنهادهای بیمه‌ای در گردهمایی سالانه چارگون بی‌شک فرصت بسیار خوبی برای گسترده‌تر کردن دامنه فعالیت‌های استارتاپ بیمه‌بازار خواهد بود.
مدیر تبلیغات و بازاریابی بیمه بازار با اشاره به بسته‌های پیشنهادی شرکت به سازمان‌های بزرگ و کوچک در گرهمایی سالانه چارگون یادآورشد: بیمه‌بازار با ارائه پیشنهادهای بیمه درمان تکمیلی برای سازمان‌ها هم پیشنهادی متناسب‌تر با نیاز سازمان‌ها را به آن‌ها معرفی می‌کند و هم پیشنهادها را قیمت و شرایط بهتر به آن‌ها می‌رساند که این نتیجه ارتباط نزدیک بیمه‌بازار با همه شرکت‌های بیمه است.
حافظی تاکید کرد: در حال حاضر معرفی ارزش پیشنهادی بیمه‌بازار برای سازمان‌ها دغدغه دمهم ما در بیمه بازار است به همین دلیل نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا به مشتری‌های چارگون تجربه خوبی از همکاری زمینه برطرف کردن نیازهای بیمه‌ای با ما داشته باشند.
گفتنی است؛ هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون با حضور نمایندگان، مدیران و کارشناسان سازمان‌های بهره‌بردار از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه روز ۸ دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می شود.
در نمایشگاه جانبی هشتمین گردهمایی سالانه چارگون تعدادی از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی به معرفی محصولات و خدمات خود به سازمان‌های مشتری چارگون خواهد پرداخت.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

چگونه اولین فرآیند در پروژهای استقرار BPM و BPMS انتخاب می‌شود؟

شاید سخت‌ترین بخش در مورد شروع پروژه مدیریت فرآیند کسب‌وکار، انتخاب اولین فرآیند باشد. افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =