معماری

در مجموعه دیدگاه اتوماسیون اداری چیست؟

در مجموعه دیدگاه اتوماسیون اداری چیست؟

راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، با نگاهی جامع به فرآیندهای اداری و ساختار بومی تعاملات سازمانی طراحی شده و صرفا یه ابزار بدون گردش کاغذ (Paperless) نیست. اتوماسیون اداری دیدگاه محدوده گسترده‌ای از تعاملات را در برگرفته و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای سازمان است. ‌این مجموعه نرم‌افزاری از ضریب نفوذ بالایی در سازمان‌ها برخوردار است و کاربری آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی سازمان تسری یافته است.

 

نرم‌افزار مکاتبات اداری چیست؟

نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه، با مستندسازی روال‌ها و عملیات اداری، دسترسی مدیران و کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم می‌کند و علاوه بر شفاف‌سازی، منجر به بهینه‌سازی چرخه‌ها و تشخیص نارسایی‌های احتمالی می‌شود. مکانیزه شدن فرآیندها، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع نموده و شفاف می‌سازد.

 

نرم‌افزار کارها چیست؟

هر روز مجموعه زیادی از فعالیت‌ها و پروژه‌ها در سازمان‌ها تعریف و دنبال می‌شوند که موفقیت سازمان مستلزم به نتیجه رسیدن آنهاست و سازماندهی منسجم و برقراری تعامل اثربخش میان اعضای تیم کاری را می‌طلبد.
نسل جدید نرم‌افزار کارها، یک ابزار مدیریت تیم کاری و پروژه است که بر مبنای گفتمان سازمانی طراحی شده و مزایای قابل توجهی در این حوزه برای سازمان‌ها ایجاد می‌کند.

نرم‌افزار جلسات چیست؟

برگزاری جلسه یکی از متداول‌ترین امور سازمانی است و نرم‌افزار جلسات برپایه ابزارهای تعاملی میان افراد، مدیریت موثر جلسات را امکان‌پذیر می‌کند. این سیستم امکانات متنوعی جهت انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با فرآیند برگزاری جلسات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حتی تبادل نظر اولیه درباره موضوع جلسه و انتقال مستندات مرتبط از طریق گفتگو بین افراد قابل انجام است. این تعاملات قبلی گاهی منجر به حل مسئله و عدم تشکیل جلسه و نهایتا صرفه‌جویی زمان و هزینه در سازمان خواهد شد.

 

نرم‌افزار مدیریت اسناد چیست؟

پراکندگی اطلاعات یکی از مشکلات همیشگی سازمان‌ها و تأسیس آرشیوی متمرکز از اسناد، فایل‌ها و اطلاعات از دغدغه اصلی آن‌ها است. سیستم مدیریت اسناد امکان ذخیره اسناد، اطلاعات، فایلها و مدارک مختلف را با حفظ محدوده‌های امنیتی ایجاد می‌کند.

 

سامانه پیشخوان ارباب رجوع چیست؟

مرحله دریافت نامه از ارباب رجوع هنوز در بسیاری سازمان‌ها به روش‌های سنتی و بصورت دریافت نسخه کاغذی نامه انجام می‌شود و هزینه‌های زیادی در مراحل ارسال، دسته‌بندی و ثبت نامه‌ها در نرم‌افزار مکاتبات به واحدهای دبیرخانه‌ای تحمیل می‌کند. همه سازمان‌ها و شرکت‌هایی که درخواست‌های ارباب رجوع را در قالب نامه دریافت می‌کنند و با ثبت آن در دبیرخانه، نامه را در نرم‌افزار مکاتبات اداری مجموعه دیدگاه به گردش می‌اندازند، می توانند از سامانه پیشخوان ارباب رجوع برای مکانیزه کردن عملیات دریافت و ثبت نامه استفاده کنند.

 

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 4 = 9