معماری

کارکرد نرم‌افزار بیمه مکمل یا بیمه تکمیلی در مدیریت منابع انسانی چیست؟

نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه، ابزاری مهم و مدیریتی برای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر پرسنل و فراهم کردن بستر تعالی سازمانی‌ست.

ترغیب و تهییج کارکنان به نوآوری، پویایی، دوری از خمودگی و کسالت در فضای کاری، همواره یکی از استراتژی‌های مهم مدیران در حوزه مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌های موفق است.
آنها همواره تلاش می‌کنند تا با ابزارها و انواع خدمات رفاهی و درمانی میزان رضایتمندی کارکنان را به سطح مطلوب برسانند. بیمه تکمیلی، ‌انواع وام‌ها و خدمات رفاهی، تسهیلات و … از جمله ابزارهایی است که کارکنان را راضی و نسبت به سازمان و محیط کارشان، وفادار و متعهد نگه می‌دارند.
برای تحقق اهداف و چشم‌اندازهای سازمانی از طریق نیروی انسانی متبحر و کارآمد، همه سازمان‌های دولتی، خصوصی و بنگاه‌های تجاری که تعداد پرسنل آن‌ها و افراد تحت تکفلشان بیش از ۷۰ نفر باشند، می‌توانند کارکنان خود را تحت پوشش بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه … قرار دهند.

آنها با استفاده از این ابزار، آرامش و اطمینان خاطر  کارکنان خود را تامین می‌کنند و نشان می‌دهند که در هنگام بروز بیماری یا حادثه، کارفرما مانند یک دوست در کنار کارمند خود قرار دارد و با بیمه مکمل، جایی برای نگرانی او و اطرافیانش وجود ندارد.

نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه در یک نگاه
دایره عملکرد نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه، ثبت،نگهداری اطلاعات و محاسبات حق بیمه و پرونده درمان کارکنان و تبدیل آن اطلاعات تکمیلی است.
نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه، علاوه بر نگهداری سوابق و محاسبه هزینه‌های جبران درمان، صدور‌ انواع معرفی‌نامه و دفترچه، ثبت اطلاعات قراردادهای بیمه با شرکت‌های بیمه‌گر در طول سنوات مختلف به همراه میزان تعهدات و فرانشیز‌های مربوط به آن را نیز فراهم می‌کند.
از جمله امکانات شاخص دیگر نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه می‌توان به مدیریت اطلاعات لیست افراد تحت پوشش و جزئیات هزینه‌ها، تهیه گزارشات متنوع با استفاده از ابزار گزارش‌سازنرم‌افزار، پرداخت هزینه‌های بیمه با ماهیت افزاینده و یکپارچگی با نرم‌افزار حقوق‌ و دستمزد و ثبت و اعمال هزینه‌های بیمه‌ای اشاره کرد.

ارزش افزوده‌ مهم نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه در سازمان بهره‌بردار، حذف تقریبا تمامی فرآیندهای کاغذی و مستندات، تسهیل گردش کارها و سیستمی شدن فرایندها و همچنین حذف گزارش‌گیری‌های دستی و رفع مغایرت بین واحدهای مختلف و دریافت گزارش‌های دقیق و مستند است.

مزایای نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه
نرم‌افزار بیمه مکمل مجموعه دیدگاه با قابلیت تعریف نوع بیمه، هزینه حق بیمه، مبالغ درمانی و هزینه‌های فرانشیز، تنوع خدماتی که سازمان‌های مختلف به کارکنان خود ارائه می‌دهند را شامل می‌شود.
تعریف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش، تعریف قرارداد بیمه و محاسبه هزینه حق بیمه و هزینه‌های درمانی هر فرد و افراد تحت تکفلش با قابلیت تفکیک سهم کارمند و کارفرما در این نرم‌افزار انجام می‌شود و هر کارمند از طریق منوی پیشخوان، امکان دسترسی به اطلاعات خود را داراست.
نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه با قابلیت ثبت درخواست‌های بیمه، تغییر افراد تحت پتکفل، انصراف و جبران هزینه‌های درمانی توسط خود پرسنل و همچنین یکپارچگی با نرم‌افزار پرسنلی و نرم‌افزار حقوق و دستمزد دارای مزیت‌هایی قابل توجه است که همه فرآیندهای این چرخه را بدون نیاز به ثبت دستی و به صورت مکانیزه انجام می‌دهد.

فرآیندهایی قابل پشتیبانی نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه

نرم‌افزار بیمه تکمیلی دیدگاه (بیمه مکمل) با امکانات و فیچرهای مختلف، کلیه فرآیندها برای تحت پوشش بیمه‌ای کارکنان سازمانی و  درخواست‌های احتمالی آن‌ها را پشتیانی می‌کند. فرآیندهای قابل پشتیبانی در این نرم‌افزار عبارتند از :

  • محاسبه مبالغ حق بیمه به تفکیک افراد بیمه شده
  • ثبت درخواست بیمه تکمیلی به همراه افراد تحت پوشش و امکان درخواست تغییر افراد تحت تکفل و یا ثبت انصراف از بیمه
  • ثبت درخواست معرفی‌نامه بیمه و دفترچه بیمه
  • آرشیو تمامی درخواست‌های مرتبط با بیمه
  • ارسال فراخوان ثبت درخواست بیمه برای پرسنل با قابلیت فیلترگذاری
  • کسر اقساط به 2 صورت مستقیم (فیش واریزی) و کسر از حقوق در ارتباط خودکار مستقیم با نرم‌افزار حقوق و دستمزد
  • دریافت یا پرداخت گروهی مبالغ حق بیمه در صورت عدم استقرار نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه
  • گزارش‌گیری از تمامی داده‌های موجود در سیستم براساس نیازهای هر سازمان

 

 

درخواست دموی نرم‌افزارهای دیدگاه

 

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

82 − = 76