معماری
دیدگاه5
دیدگاه5

مهندس گل‌نژاد: نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری نقطه قوت چارگون‌اند

معاون دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی، رمز تداوم همکاری 11ساله دانشگاه و چارگون را اعتماد متقابل دانست و گفت: نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه نقطه قوت چارگون هستند.

مهندس گل‌نژاد – گفت: در مسیر طی شده با چارگون بسیار پیش آمده است که فراتر از آیتم‌ها و مفاد قراردادی با یکدیگر همکاری و همراهی داشته‌ایم و همین امر به ایجاد اعتماد متقابل بین ما منجر شده و همین اعتماد همکاری ما را مداوم ساخته است.
وی با اعلام رضایت از کارآیی نرم‌افزارهای دیدگاه در این مجموعه گفت: برخی از محصولات چارگون مانند نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و برخی از نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه مانند سیستم حضور و غیاب و … نقطه قوت و مزیت رقابتی دیدگاه در بازار نرم‌افزارهای سازمانی به شمار می‌آیند و می‌توانند معیار خوبی برای برای همکاری باشند.
به گزارش روابط عمومی، دانشگاه جامع علمی کاربردی از بهره‌برداران قدمی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه است که از نرم‌افزارهای مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری، دیدگاه همراه و نرم‌افزارهای منابع انسانی شامل سیستم‌های پرسنلی، حقوق و دستمزد حضور و غیاب و نرم‌افزارهای مالی و لجستیک بهره می‌برد.
در این مجموعه آموزشی همچنین از نرم‌افزارهای مدیریت اسناد، ‌مکاتبات5، ‌کارها، انبار و حسابداری انبار، حسابداری مالی،‌ اموال و دارایی‌های ثابت و سرویس‌های فکس، ECE و LINK نیز بهره‌برداری می‌شود.
بنابراین گزارش، اخیرا  در جهت توسعه همکاری‌های، نسل پنجم اتوماسیون اداری دیدگاه در دانشگاه جامع علمی کاربردی و شعب سراسر کشور این مجموعه آموزشی، راه‌اندازی شد.
حامد حاتم – کارشناس مسئول استقرار اتوماسیون اداری چارگون در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی از کاربران قدیمی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه است که با توجه به توسعه قابلیت‌ها و ویژگی سیستمی مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، نسل جدید این نرم‌افزارها را به جای نسل4، برگزیده‌ است.
وی ادامه داد: پروژه جایگزینی دیدگاه 5 در دانشگاه جامع علمی کاربردی از اردیبهشت‌ماه اجرایی شد و به طور همزمان سازمان مرکزی، ستادهای استانی و بیش از 2000 مرکز آموزشی این دانشگاه در سراسر کشور از مزایای نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه بهره‌مند شدند.
به گفته وی، سرعت نرم‌افزار در سطح کاربری، تنوع ابزارهای کاربردی در کنار امکان استفاده مدیران از دیدگاه همراه، رضایت عمومی کاربران دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه را در پی داشته است.
به گفته کارشناس مسئول استقرار اتوماسیون اداری چارگون، طی این پروژه، همچنین ارتباطات برون سازمانی با دبیرخانه‌های کل کشور به ویژه با دبیرخانه وزارت علوم تحقیقات و فناوری از درگاه ارسال الکترونیکی (پروتکل ECE) نیز در این دانشگاه امکان‌پذیر شد تا سهولت و سرعت در انجام مکاتبات اداری را در پی داشته باشد.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =