معماری
اپلیکیشن_های دیدگاه همراه و قابلیت_های جدیدشان
اپلیکیشن_های دیدگاه همراه و قابلیت_های جدیدشان

پاسخ به نیاز کاربران با افزایش قابلیت‌های جدید اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه

کاربرد فراوان پلتفرم دیدگاه همراه در سازمان‌های مشتری، نیازهای جدیدی را برای سهولت در انجام عملیات اداری به همراه داشته است.

دستیابی به اپلیکیشن‌های کاربردی و کارآمد با وجود تنوع زیاد نوع کاربری در حوزه‌های مختلف عمومی و تخصصی امروزه به یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردم بدل شده‌اند. از آنجا که موبایل به جزء لاینفکی از ابزارهای روزانه هر فرد بدل شده‌ و نقشی بیش از یک تلفن همراه پیدا کرده‌، بکارگیری انواع اپلیکیشن‌ها در زمینه‌های شغلی و علاقه‌مندی‌های شخصی نیز رواج بیشتری یافته است.
شرکت چارگون  از سال‌ها قبل با تمرکز بر روی ارائه نرم‌افزارهای سازمانی در پلتفرم موبایل  با نام دیدگاه همراه تلاش کرده است تا بیشترین خدمات نرم‌افزاری خود در حوزه‌های مختلف اتوماسیون اداری، مدیریت منابع انسانی و راهکارهای مالی،‌ لجستیک و انبارداری را بر روی این بستر قرار دهد تا کاربران دیدگاه بتوانند با سهولت و صرف کمترین انرژی و بیشترین بازدهی، فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهند.

دیدگاه همراه در اوج کاربری

آمارها نشان می‌دهند کاربرد دیدگاه همراه و اپلیکیشن‌های مختلف آن در سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه به سرعت در حال افزایش است. در نمونه آماری از یک بانک و یک شرکت خصوصی در بازه زمانی کمتر از 6 ماه در سال گذشته، اعلام شده که بیش از 37 درصد مشاهده  190 هزار نامه ارسالی به بانک، از طریق دیدگاه همراه، صورت گرفته است. همین آمار در یک شرکت خصوصی در زمینه ارجاع نامه‌های اداری نیز به سهم 31 درصدی دیدگاه همراه اشاره دارد.
برنامه موبایلی دیدگاه همراه، نخستین بار در سال 1392 از سوی چارگون معرفی شد. این اپلیکیشن در آغاز راه، ابزاری برای مشاهده و انجام مکاتبات و پیشخوان کارکنان سازمانی بود؛ اما امروز به پلتفرمی جدا با تعداد زیادی اپلیکیشن گوناگون تبدیل شده که هر کدام بخشی از عملیات موجود سازمان‌ها را پوشش می‌دهند.
مهمترین نکته درباره پلتفرم دیدگاه همراه این است که  این پلتفرم  صرفا برای خدمات‌دهی به مدیران. طراحی نشده است. در این اپلیکشن‌ها کلیه قابلیت‌ها برای بهر‌ه‌برداری مدیران ارشد،میانی و لایه‌های مختلف کارشناسی تعبیه شده‌اند؛ ضمن اینکه بعضی از آنها منحصرا برای استفاده بدنه کارشناسی طرح‌ریزی و تولید شده‌اند؛ مثلا اپلیکیشن جمعدار همراه که مشخصا برای ایجاد سهولت کار جمع‌داری اموال از سوی کارشناسان، تولید شده است.

بلوغ پلتفرم دیدگاه همراه و افزایش قابلیت‌های آن

افزایش کارآیی پلتفرم دیدگاه همراه در سازمان‌های مشتری، نیازهای جدیدی را برای انجام عملیات اداری در کسب و کارهای مختلف به همراه داشته است. این نیازها تیم تولید و طراحی نرم‌افزارهای موبایلی چارگون را برای افزایش قابلیت‌ها و انجام بهبودهای بیشتر بر روی آنها ترغیب کرده است. تعدادی از قابلیت‌های توسعه یافته در دیدگاه همراه به شرح زیر هستند:

برنامه مکاتبات، کاربردی‌ترین اپلیکیشن دیدگاه همراه است که نفوذ زیادی در سازمانها داشته و به دلیل سهولت کاربری، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. کاربر عمومی اپلیکیشن مکاتبات با بهره‌گیری از این ابزار می‌تواند نامه‌ها را مشاهده، ارجاعات آن را دنبال و پیش‌نویس‌های لازم را تهیه و ثبت کند.
احراز هویت بیومتریک: از قابلیت‌های جدید افزوده شده به این اپلیکیشن می‌توان به امکان احراز هویت بیومتریک اشاره کرد. یعنی اگر تلفن همراه شما به کاربری امنیتی لمسی یا تصویری مجهز باشد می‌توانید فعالیت‌هایی مثل امضای نامه‌ها با امنیت بسیار بالا و تضمین شده از طریق این 2 قابلیت را انجام دهید.
جستجو در آرشیو نامه: این امکان قبلا نیز در اختیار کاربران بوده؛ اما اخیرا با توسعه‌های انجام شده، قابلیت جستجوی نامه‌های اداری در بازه‌‌های بسیار دور نیز بر روی موبایل کاربران فراهم شده است.

امکان ارجاع از طریق گروه کارمندی شخصی: این قابلیت بر اساس درخواست کاربران به این سیستم اضافه شده است.

برنامه پیشخوان نیز از مدتی قبل در پلتفرم همراه در اختیار کاربران قرار گرفته است. تمرکز چارگون در این برنامه موبایلی تا پیش از این، بر روی سیستم حضور و غیاب بود. اخیرا به دنبال دریافت درخواست‌ها و نیازهای کاربران، چندین قابلیت دیگر به این اپلیکیشن اضافه کرده است.

مشاهده آرشیو احکام شخصی فیش‌های حقوقی: علاوه بر این کاربر عمومی با این قابلیت می‌تواند آرشیو احکام و فیش‌های خصوصی خود را ببیند، شما نیز به عنوان یک مدیر یا سرپرست می‌توانید آرشیو احکام و فیش‌های حقوقی پرسنل زیرمجموعه‌ خود را مشاهده کنید؛ ضمن‌ اینکه اگر از زُمره متولیان تایید احکام سازمانی هستید، می‌توانید تعیین وضعیت این احکام را نیز به راحتی مشاهده کنید.

ثبت وقایع: کمتر کسی است که بر اهمیت موضوع ارزیابی عملکرد و کارکرد موثر آن در بهره‌وری سازمان‌ها آگاهی نداشته باشد. اگر این ارزیابی‌ها به درستی و با رعایت عدالت و کمترین خطا اتفاق بیفتد، دستاوردهای بسیاری برای سازمان‌ها و شرکت‌های بهره‌بردار به دنبال دارد که کمترین آن، انگیزه‌بخشی به کارکنان است.
یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد می‌تواند بهره‌گیری از امکان ثبت وقایع اپلیکیشن پیشخوان باشد؛ به این ترتیب که شما می‌توانید کلیه مراودات روزانه خود و برخوردها و عملکردهای کارکنان را ازنظر بالا یا پایین بود سطوح آنها ارزیابی و ثبت کنید. این وقایع‌نگاری را می‌توانید در زمینه ارزیابی عملکرد آنها در وقت مقتضی به مدیران بالا دستی ارجاع دهید.
از آنجا که امکان ثبت وقایع در هر لحظه برای همه میسر نیست و برای جلوگیری از فراموشی آنها، مکتوب کردنشان ضروریست، امکان ثبت وقایع روی اپلیکیشن پیشخوان با ساده‌ترین روش کاربری، ثبت مشاهدات درباره پرسنل مربوطه را در هر زمان و مکانی برایتان میسر می‌کند.

همه شما در سازمان‌هایتان با موضوع انبارگردانی آشنا هستید. می‌دانید که این کار معمولا به روش سنتی و با صرف انرژی زیاد و بکارگیری نیروی انسانی فراوان اجرا می‌شود. خطای کاربران در این روش‌ها زیاد است و هزینه‌های سنگین و بالای انبارگردانی برای آنها، خوشایند نیست.
شرکت چارگون برای رفع این معضل و بهینه‌سازی سرمایه‌های سازمانی در حوزه انبارگردانی‌، برنامه انباردار دیدگاه را طراحی و تولید کرده است. این برنامه به راحتی بر روی تلفن همراه انبارگردان‌ها نصب و شمارش کالا را از طریق QR code تعریف شده، انجام می‌دهد. قطعا بهره‌برداری از برنامه انباردار دیدگاه در کوتاه مدت و بلند مدت، موضوع انبارداری را به حوزه‌ای آسان و مطمئن و جذاب برای کاربران تبدیل می‌کند.

درخواست دموی اپلیکیشن دیدگاه همراه 

 

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

69 − = 59