معماری
نرم_افزار بازنشستگی دیدگاه و تکمیل مدیریت منابع انسانی سازمان_ها
نرم_افزار بازنشستگی دیدگاه و تکمیل مدیریت منابع انسانی سازمان_ها

نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه و تکمیل مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها

مکانیزاسیون فرآیند بازنشستگی، حلقه مفقوده مدیریت منابع انسانی سازمان‌های ایرانی است که با نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه، برطرف خواهد شد.

بازنشستگی، فرآیندی است که همه افراد شاغل در کسب و کارهای مختلف پس از خاتمه و سر رسید فعالیت‌شان باید آن را طی کنند . فرآیندی است که معمولا از دو منظر امور اداری و امور مالی به آن نگریسته می‌شود. در واقع بازنشستگی فرآیندی است که در آن ارتباط پرسنل با سازمان‌هایی که برایشان کار می‌کرده‌اند حتی پس از خاتمه کار نیز قطع نمی‌شود و چرخه اطلاعاتی آنها از طریق نرم‌افزار بازنشستگی در این مجموعه‌ها همواره موجود است.

درک اهمیت مکانیزاسیون بازنشستگی به عنوان حلقه مفقوده مدیریت منابع انسانی در صورتی برای مدیران ارشد سازمان‌ها، ممکن است که از کارکرد موثر و مفید آن در ساختارهای اداری به خوبی مطلع باشند. به دلیل همین عدم آگاهی، معمولا مکانیزاسیون فرآیند بازنشستگی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
آنچه که در دوران بازنشستگی افراد حائز اهمیت است، حفظ و تأمین سلامت روانی و جسمانی، شادابی و روحیه آنان و سازگاری با شرایط بازنشستگی و پس از آن، است. بخشی از این امنیت روانی را سازمان‌های کارفرما با ارائه اطلاعات شفاف و مطمئن از سالهای طی شده در پست‌های مختلف شغلی و  تضمین امنیت پرداخت‌ها و مستمری‌‌ها به بازنشستگان اعطا می‌کنند.

 کارکردهای نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه

فرایند کلی نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه را می‌توان از تعریف قوانینی که یک فرد را کاندیدای بازنشستگی می‌کند تا ارسال داده‌ها و اطلاعات نهایی به امور مالی  و آغاز پرداخت‌ها به او، تصور کرد.
تجربیات متعدد شرکت چارگون در استقرار این نرم‌افزار نشان می‌دهد که فرایند بازنشستگی ممکن است در 1 تا 3 واحد مختلف از یک سازمان  تحت پوشش قرار بگیرد. به این معنی که در برخی از کسب و کارها به ویژه مشاغل دولتی، دپارتمان‌های امور اداری، ‌کارگزینی و امور مالی به طور متوالی این فرآیند را پیگیری می‌کنند و در برخی سازمان‌ها فقط دپارتمان امور اداری است که چرخه بازنشستگی فرد را دنبال می‌کند و آن را به سرانجام می‌رساند.
شرکت چارگون در مسیر طی شده از طراحی و تولید نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه به زنجیره‌ای از اطلاعات و داده‌ها درباره این فرآیند رسیده است. فرآیندی که وجه نخست آن را تعریف قوانین و مقررات درباره سر رسید موعد بازنشستگی افراد تشکیل می‌دهد و در مراحل بعدی، تاریخچه شغلی و سوابق کار ‌ایشان تا کنترل‌های قوانین و ارسال یادآورها و ارسال داده‌ها و اطلاعات به سیستم مالی سازمانها را در بر می‌گیرد.
مزیت ویژه نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه را می‌توان تعیین و تعریف مهمترین عامل موثر در سابقه بازنشستگی افراد متناسب با قوانین ساختاری سازمان‌های بهره‌بردار، برشمرد.

امکانات شاخص نرم‌افزار بازنشستگی

سیستم بازنشستگی با هدف محاسبه و برقراری حقوق و مزایا در زمان بازنشستگی و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و سوابق بازنشستگان، وراث و موکلین مربوطه برنامه‌ر‌یزی شده است. این سیستم وظیفه حفظ و نگهداری و بهنگام‌سازی اطلاعات موردنیاز  پرسنل بازنشسته را برعهده دارد. این نرم‌افزار پتانسیل عملكرد و تطبیق با شرایط دستگاه‌های اداری مختلف با شرایط و ضوابط گوناگون را داراست.
نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه به‌عنوان مرجعی برای اطلاعات پرسنل بازنشسته در ارتباط یکپارچه با سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد و یا سیستم رفاه مورد استفاده قرار دارد . این بستر یکپارچه و منعطف به کارایی و سروریس‌دهی مناسب سازمان‌ها به پرسنل‌شان می‌افزاید.

  • تبدیل پرونده‌های پرسنلی به پرونده‌های افراد بازنشسته
  • انتقال اطلاعات از پرونده پرسنلی و احکام هنگام تبدیل شامل اطلاعات شخصی، سوابق خدمتی، بیمه، احکام و غیره
  • اعمال تغییرات در پرونده پرسنلی شامل غیرفعال نمودن، حذف پست رسمی و محوله، تکمیل تاریخچه شغلی، فیلد تاریخ ترک خدمت و غیره
  • تعریف، ویرایش و آرشیو کلیه اطلاعات و تعاریف پایه به‌صورت پویا و نا‌محدود
  • تخصیص شماره «دفترکل» برای هر بازنشسته پس از تائید احکام بازنشستگی از سازمان بازنشستگی

درخواست دموی نرم‌افزار بازنشستگی

 

 

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

37 + = 39