معماری
سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه از تجربیاتشان می‌گویند
سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه از تجربیاتشان می‌گویند

سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه از تجربیاتشان می‌گویند

کارگاه « بازگویی تجربیات موفق استقرار نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه و ارزش‌های آن در سازمان‌های بهره‌بردار» و معرفی آخرین توسعه‌ نرم‌افزارها در نهمین گردهمایی سالانه چارگون برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، معرفی سبد محصولات راهکار منابع انسانی شرکت چارگون، دیدگاه همراه و داشبورد مدیریتی منابع انسانی و تشریح میزان تطبیق و انعطاف نرم‌افزارها با انواع قوانین و روش‌های مدیریتی به همراه تجربیات و نظرات سازمان‌های بهره بردار از محورهای اصلی این کارگاه آموزشی است.
این کارگاه را محسن مقدم – رئیس توسعه راهکار منابع انسانی دیدگاه در سالن شماره ۱ طبقه منفی میزبانی می‌کند و با همراهی چند نماینده از سازمان‌های مشتری منتخب درباره تجربیات موفق استقرار سیستم‌های منابع انسانی و ارزش‌های ایجاد شده در آنها سخن می‌گوید.
مقدم درباره جزییات این کارگاه در یادداشتی نوشته است:
از نیروی انسانی به عنوان مهمترین منبع در سازمان و دركسب درآمد آن یاد می‌شود. شناسایی و كاربرد نیروی انسانی به‌عنوان مهمترین منبع در وهله اول مستلزم آگاهی از ابعاد معرفتی، مهارتی و نگرشی آن و در وهله دوم مستلزم اعتقاد و كاربرد اطلاعات و رفتار با برابر آن اطلاعات است. براساس آمارهای منتشره، نقش اول ثروت‌آفرینی در كشورهای توسعه یافته را سرمایه‌های انسانی با 67 درصد به خود اختصاص می‌دهند و این در حالی است كه مجموع سهم منابع طبیعی و منابع فیزیكی در این كشورها تنها 33 درصد است.
در چنین فضایی كه رقابت رمز بقا و ماندگاری سازمانهاست، سیستم كارآمد اطلاعات منابع انسانی و عملكرد مناسب آن به‌عنوان سلاحی رقابتی در پدیدآوردن فرصت‌ها و غلبه بر تهدیدات برای سازمانهاست و در عین حال یك مزیت نسبی و چراغ راه مدیران به حساب می‌آید.
گسترش فعالیت‌ها و وظایف مدیران در قلمرو مدیریت منابع انسانی و تعامل مستمر بین این فعالیت‌ها و لزوم طرح‌ریزی‌های هماهنگ در جذب، بهسازی، نگهداری و كاربرد موثر منابع انسانی به عنوان مهمترین منبع استراتژیك هر سازمان، ایجاد سیستم اطلاعات منابع انسانی و به روز نگه داشتن اطلاعات این سیستم را در سازمان‌های بزرگ ضروری ساخته است.
با كاربرد سیستم اطلاعات منابع انسانی فرایندهای مجزا مانند ترفیعات، انتصابات‌، سنوات خدمتی، ارزشیابی و اقدامات انضباطی، سیستم حضور و غیاب و… در قالب طرحی جامع و یكپارچه در آمده و بسترهای تحول و توسعه منابع انسانی فراهم می‌آید. سیستم اطلاعاتی را می‌توان چنین تعریف كرد: «مجموعه‌ای جامع و یكپارچه از كلیه داده‌ها و اطلاعات مرتبط با نیروی انسانی با استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به منظور كمك به تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و انجام امور جاری نیروی انسانی در سازمان».
از مهمترین مزایای سیستم اطلاعات منابع انسانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• كمك به فرایند تصمیم گیری
• تسهیل و بهینه سازی نظارت وكنترل
• تسهیل فرایند مدیریت منابع انسانی
• صرفه‌جویی و بهره‌وری
در کارگاه « بازگویی تجربیات موفق استقرار نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه و ارزش‌های آن در سازمان‌های بهره‌بردار» تلاش می‌کنیم تا به مخاطبان کارگاه، چشم‌اندازی روشن و مقبول از بکارگیری سیستم‌های یکپارچه منابع انسانی در کسب و کارهای مختلف و کسب ارزش‌های معرفی شده، ارائه کنیم.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46 + = 54