معماری
کارگاه معرفی قابلیت نرم‌ افزارهای دیدگاه در یکپارچگی جریان‌ مالی با روایت تجربه موفق یک سازمان مشتری
کارگاه معرفی قابلیت نرم‌ افزارهای دیدگاه در یکپارچگی جریان‌ مالی با روایت تجربه موفق یک سازمان مشتری

کارگاه تشریح قابلیت نرم‌افزارهای دیدگاه در یکپارچگی جریان‌ مالی با روایت تجربه موفق یک سازمان مشتری

شرکت چارگون با برگزاری کارگاه آموزشی « معرفی قابلیت‌ نرم‌افزارهای دیدگاه در یکپارچگی جریان‌ مالی» همراه با روایت تجربه موفق یک مشتری،میزبان مدعوین نهمین گردهمایی سالانه چارگون است.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این کارگاه آموزشی با میزبانی مسعود عنوانی – مدیر راهکار مالی چارگون و با همکاری سرکار خانم راحله رجبی- کارشناس استقرار منابع انسانی و آقایان محسن پناهی – کارشناس استقرار مالی و نوژن نجفی – کارشناس استقرار لجستیک در سالن شماره ۷- طبقه منفی ۱ در صبح روز 7 دیماه برگزار می‌شود.
در این کارگاه آموزشی که همزمان با مراسم اصلی نهمین گردهمایی سالانه چارگون و مشتریانش در جریان خواهد بود، کارشناسان چارگون به چگونگی پوشش فرآیند تامین اعتبار پرداخت حقوق، تامین اعتبار در زنجیره تامین کالا، گردش مالی قراردادها، یکپارچگی فرایندهای عاملین مالی و معرفی ماژول درآمد در نرم‌افزارهای دیدگاه خواهند پرداخت.
مسعود عنوانی- مدیر راهکار مالی چارگون درباره برگزاری این کارگاه می‌گوید:
مدیران هر سازمان برای تصمیم‌گیری دقیق و مناسب درباره ادامه فعالیت و تعیین مسیر پیش روی سازمان، نیاز به دریافت گزارشات تحلیلی مناسب و دقیق از شرایط اقتصادی سازمان دارند. شناسایی، تحلیل، اندازه‌گیری و ثبت رویدادهای موثر در شرایط اقتصادی سازمان با توجه به جزییات اطلاعاتی مورد نیاز این روزهای بازار کسب و کار و همچنین دستورالعمل‌های دستگاه‌هایی نظارتی، فعالیتی پیچیده و دشوار است. از همین رو سیستم‌های نرم‌افزاری برای ساده‌سازی و شفاف‌سازی و تسریع در فعالیت‌های فوق به کمک سازمان‌ها می‌آیند.
معرفی چگونگی پوشش انواع فرآیندها و جریان‌های مالی سازمان‌ها در 3 راهکار مختلف نرم‌ افزارهای دیدگاه در حوزه‌های منابع انسانی، لجستیک و مالی مانند پرداخت حقوق و مزایای رفاهی تا خرید کالا و محاسبه استهلاک و سایر رویدادهای سازمانی که در فرایندهای مالی و خروجی‌های قانونی سازمان‌ها، موثرند، محور گفت‌وگوی ما با مدعوین و حاضرین این کارگاه خواهد بود.
در این کارگاه تلاش می‌کنیم تا چگونگی اثرگذاری نرم‌افزارهای دیدگاه در یکپارچگی جریان مالی سازمانها و بالا بردن سرعت، دقت و اطمینان در تهیه خروجی‌های قانونی را همراه با ارائه تجربه موفق برخی از سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه به مدعوین نهمین گردهمایی سالانه چارگون،‌ عرضه کنیم.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

اهمیت مکانیزه کردن فرآیند مالی حسابداری چیست؟

یکی از فرآیندهای مهم در سازمان‌ها و شرکت‌ها فرآیند مالی حسابداری است که ابعاد گسترده‌ای …