معماری
نمایشگاه کسب و کارهای فناورانه در گردهمایی چارگون
نمایشگاه کسب و کارهای فناورانه در گردهمایی چارگون

برپایی نمایشگاه کسب‌وکارهای فناورانه در گردهمایی سالانه چارگون

نمایشگاه کسب‌وکارهای فناورانه با هدف ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و توسعه بازار فعالان صنعت آی‌تی با حضور 16 شرکت در نهمین گردهمایی سالانه چارگون برپا می‌شود.

مهیار رشیدی-مسئول توسعه بازار چارگون با اعلام این خبر افزود: بخش نمایشگاهی امسال یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های گردهمایی سالانه شرکت چارگون است. در این نمایشگاه 16 شرکت با کسب وکارهای مبتنی بر فناوری در حوزه‌های بیمه‌ای، نرم‌افزاری،سخت افزاری و حوزه رسانه‌ای کشور، محصولات و خدمات خود را به مدعوین این گردهمایی عرضه می‌کنند.
وی ادامه داد: شرکت چارگون با رویکرد فعالانه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی‌، ‌تلاش کرده است تا با ایجاد فضایی تعاملی و موثر در گردهمایی سالانه خود‌، زمینه توسعه بازار و بهبود کسب و کارهای مبتنی بر فناوری را برای تولید کنندگان،عرضه‌کنندگان خدمات و محصولات و همچنین سایر فعالان صنعت آی‌تی‌ کشور، فراهم کند.
رشیدی خاطرنشان کرد: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کسب و کارهای فناورانه از مشتریان،‌ شرکای تجاری و همچنین شرکت‌هایی با پلتفرم‌های تجاری نوین هستند و تلاش می‌کنند تا شبکه ارتباطی خود با مهمانان نهمین گردهمایی سالانه چارگون‌، ‌شکل دهند.
مسئول توسعه بازار چارگون با اشاره به حضور نمایندگان 1500 سازمان و شرکت بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه در این گردهمایی گفت: این روز، ظرفیت و پتانسیل بزرگی برای غرفه‌داران نمایشگاه کسب‌وکارهای فناورانه است تا بتوانند خدمات و محصولات را معرفی کنند و به توسعه بازار هدف خود بپردازند.
وی ادامه داد: شرکت چارگون امیدوار است با برپایی این نمایشگاه علاوه بر کمک به توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری های نوین، مشتریان و بهره‌برداران نرم‌افزارهای دیدگاه را نیز در تکمیل سبد محصولاتی خود، همراهی کند.
بنابراین گزارش؛ نمایشگاه کسب‌وکارهای فناورانه نهمین گردهمایی سالانه چارگون با حضور بیمه کارآفرین، بیمه سرمد،‌ آخرین خبر، توانیتو، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، بردار هوشمندماشین، سامانه‌های مدیریت (راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری)، شرکت توسعه فناوری‌های نوین سفر (آلترابو) برگزار می‌شود.
شرکت‌های آرمان سیمرغ پارسیان، سیب، ‌بیمه زندگی خاورمیانه، موسسه توسعه و تحول همرو تدبیر، رایا ابر دراک پارس و موسسه مشاوره مدیریت آرنیک، شرکت پویندگان آینده فناوری پرتو (دیجیاتو) و ماهنامه پیوست نیز از دیگر حاضرین دراین نمایشگاه خواهند بود.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

96 − 90 =