معماری
نرم_افزار تابلو اعلانات دیدگاه اتوماسیون اداری دیدگاه
نرم_افزار تابلو اعلانات دیدگاه اتوماسیون اداری دیدگاه

نرم‌افزار تابلو اعلانات دیدگاه؛ ابزار اختصاصی و رسمی سازمانها در اطلاع‌رسانی

تابلو اعلانات در سازمان‌ها ابزار شناخته‌شده و پرکاربردی است که اطلاع‌رسانی به کارکنان و ارباب رجوع را برعهده دارد.

نرم‌افزار تابلوی اعلانات از نرم‌افزارهای تحت وب راهکار اتوماسیون اداری است که امکان اطلاع‌رسانی داخلی و خارجی را در سازمان‌‌ها فراهم می‌کند و عملکردی یکپارچه اما مستقل از سایر نرم‌افزارهای اداری به ویژه نرم‌افزار مکاتبات دارد. مخاطبان این نرم‌افزار در بخش‌های مختلف، قابل دسته‌بندی هستند بطوریکه دپارتمان‌های مختلف می‌توانند تابلوی اعلانات اختصاصی خود را داشته باشند.
کاربرد این ابزار بیشتر در مواقعی است که بخواهند اعلامیه، ابلاغیه و یا محتوایی را مبتنی بر نیاز و برای گروهی خاصی از پرسنل یا ارباب رجوع‌ اعلام کنند.
ویژگی شاخص این ابزار، امکان زمانبندی آن است. یعنی با استفاده از آن می‌توان یک اعلامیه را در محدوده زمانی خاصی به نمایش در آورد و ویژگی دیگر آن عدم وابستگی به کارتابل است. اعلامیه‌ها پس از ورود نام کاربر و کلمه عبور بصورت خودکار نمایش داده می‌شوند و تا تایید آن در صفحه نمایش باقی می‌مانند؛ ضمن اینکه امکان الحاق متن، فایل ضمیمه و تصویر نیز به آن ممکن است.

کارکردهای نرم‌افزار تابلو اعلانات دیدگاه:
تابلو اعلانات با توجه به اینکه در چه محلی نصب می‌شود، در سازمان مخاطبان خاص خودش را دارد. محتوای این تابلو از کوچکترین اقدام اطلاع‌رسانی مثل تبریک تولد یا سالگرد همکاری برای کارکنان یک سازمان تا اعلام اطلاعیه‌های مختلف برای مراجعین سازمانی را در بر می‌گیرد.
نرم‌افزار تابلو اعلانات دیدگاه، قابلیت دسته‌بندی برای واحدها، گروه‌ها و اشخاص متفاوتی را دارد. علاوه بر این امکان ایجاد یک تابلو اعلانات همگانی نیز وجود دارد که کارکرد آن اطلاع‌رسانی عمومی است و برای اعضای داخل و خارج سازمان کاربردی یکسان دارد‌.
بروزرسانی تابلو اعلانات در وب سایت موجب می‌شود تا همه بتوانند آن را ببینند؛ اما بروز رسانی آن در دیدگاه، قابلیت مشاهده را صرفا برای پرسنل و دسته‌های تعیین شده، امکان‌پذیر می‌کند.
نرم‌افزار تابلو اعلانات تحت وب با حذف انبوه کاغذهای مصرفی در سازمان‌ها امکان «اطلاع‌رسانی سبز» به طیف وسیع و متنوعی از مخاطبان را فراهم می‌کند و محتوای آن براساس خواست مدیران و با صلاح‌دید آنها برای کاربران در دسترس است.
در نرم‌افزار تابلوی اعلانات امکان ایجاد یک تابلوی عمومی نیز وجود دارد که مخاطبش نه تنها افراد سازمان که ارباب رجوع هم هستند. با توجه به تحت وب بودن نرم‌افزار، این تابلوی عمومی را می‌توان در وب سایت یا پرتال سازمان هم قرار داد تا دسترسی به آن به آسان‌ترین شیوه ممکن فراهم شود.

ویژگی‌های شاخص تابلو اعلانات دیدگاه:

  • انتخاب ادمین‌های مختلف برای تابلوی اعلانات با تعیین سطوح دسترسی مختلف.
  • قابلیت ثبت اعلام نظر مخاطبان
  • ثابت کردن منتخب اعلامیه‌های مهم و برتر
  • قابلیت به روزرسانی اعلامیه‌ها را در وب سایت بدون نیاز به نام کاربری و کلمه عبور
  • امکان ساخت تابلوی اختصاصی برای دپارتمان‌ها
  • قابلیت الصادق محتواهای متن، تصویر و … به تابلو

درخواست دموی نرم‌افزار تابلو اعلانات دیدگاه

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =