پرش به محتوای اصلی

ایجاد «میز خدمت» دانشگاه سیستان و بلوچستان با پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه

پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در دانشگاه سیستان

سرپرست پروژه نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه سیستان و بلوچستان از عملیاتی‌سازی پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در این دانشگاه خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

سرکار خانم مهندس غلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اعلام این خبر افزود: این سامانه با هدف کاهش مراجعین حضوری دانشگاه اعم از دانشجو، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه نصب و راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه، مخاطبین می‌توانند نامه و درخواست خود را ثبت و مستقیما آن را به دبیرخانه دانشگاه ارسال کنند. پس از آن، نامه ثبت شده در نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به گردش می‌افتد و فرآیند تعریف شده را طی می‌کند؛ ضمن اینکه تاییدیه دریافت نامه از طریق وب‌سایت یا پیامک به مراجعین اطلاع‌رسانی می‌شود.
مهندس غلامی خاطرنشان کرد:‌ سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در تحقق «میز خدمت الکترونیکی» مورد نظر دولت برای ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعین بسیار کمک‌کننده است.
به گفته، سرپرست پروژه نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه علاوه بر کاهش چشمگیر مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه، عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی نامه‌ها، اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری را حذف می‌کند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، کاربران دانشگاه سیستان و بلوچستان پیش از این نیز به نرم‌افزارهای مکاتبات، ‌دیدگاه همراه و سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل، فکس، ECE و LINK از حوزه اتوماسیون اداری را داشته‌اند؛ به طوریکه در حال حاضر سیستم مکاتبات دیدگاه برای ١٠٠٠ نفر در این مجموعه، عملیاتی شده است.
از حوزه سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی و لجستیک دیدگاه نیز نرم‌افزارهای بیمه مکمل، بازنشستگی و حقوق و دستمزد، انبار، اموال و خرید و تدارکات، تشکیلات سازمانی، پرسنلی، حضور و غیاب و نرم‌افزار bpms دیدگاه، زمینه خدمات‌دهی مکانیزه به 1400 پرسنل این دانشگاه را فراهم کرده‌اند.
استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه، نگاه فرآیند‌محور و ضابطه‌مند نسبت به عملیا‌ت‌ اداری، جلوگیری از عملکرد جزیره‌ای و منفرد، بهره‌مندی از مزیت‌های بستر منعطف و یکپارچگی نرم‌افزارها و همچنین کارآمدی و بهره وری را برای دانشگاه سیستان و بلوچستان به همراه داشته است.
لازم به ذکر است که از سوی چارگون، جناب آقای مهدی راد مدیریت این پروژه را در دانشگاه سیستان و بلوچستان برعهده دارد.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.