پرش به محتوای اصلی

نگاهی به سال 95 و ارزیابی مهمترین دستاوردهای آن در گفت‌وگو با مدیرعامل چارگون: موفق در توسعه بازار و مشارکت در پروژه‌های بزرگ ملی

مدیرعامل چارگون خاطرنشان کرد: سال 95 به مفهوم واقعی برای چارگون، سال جهش همراه با کسب رکوردهای تازه بود که در کارنامه شرکت همیشه می‌درخشند.

تغییرات بنیادین برای تاثیرگذاری بیشتر
فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: از بعد داخلی در سال 95 چند اتفاق مهم و سرنوشت‌ساز داشتیم که مهمترین آن، تغییرات ساختاری شرکت بود.
وی ادامه داد: از آنجا که ساختارها نشان‌دهنده تفکر و رویکرد اصلی مدیران و هسته تصمیم‌ساز هر شرکت است؛ به این نتیجه رسیدیم تا پس از چندین سال، ساختار قبلی چارگون را بازنگری کنیم که این امر با تغییرات جدی همراه بود.
رحمانی ادامه داد: در این تغییرات، به جای تشکیل واحدهای جداگانه درباره فرآیندهای کلی تولید و استقرار و پشتیبانی محصولات، 5 راهکار مختلف را ایجاد کردیم که تمامی فعالیت‌های حوزه محصولی از تولید و توسعه یک محصول تا استقرار و پشتیبانی آن، در یک بخش و با مدیریت واحد انجام شوند.
مدیرعامل چارگون یادآورشد: تشکیل واحدهای مجزا برای هر محصول دیدگاه، به این منظور انجام شد تا اهداف متنوعی برای هریک از راهکارها تعریف شوند و هرکدام به صورت مستقل و فارغ از هر واحد دیگر، بیشترین تاثیرگذاری و ارزش‌آفرینی را برای سازمان‌های مشتری، خلق کنند.
وی به گذشت 9 ماه از تغییرات ساختاری چارگون اشاره کرد و گفت: این نوید را به مخاطبان و مشتریان چارگون می‌دهم که در همین مدت کوتاه، دستاوردهای بزرگی شامل افزایش میزان موفقیت راهکارها در تسریع امورسازمان‌های مشتری، استقرار سریع‌تر پروژه‌ها و کسب سهم بیشتر از بازار را بدست آورده‌ایم و مهمتر از همه افزایش رضایت سازمان‌های مشتری از این تغییرات نتیجه شده است، که برای ما بسیار ارزشمند است.
رحمانی همچنین از راه‌اندازی دفتر حساب مشتریان در چارگون خبر داد و افزود: راه‌اندازی این دفتر نیز ابتکاری بود که دستاوردهای مهمی را برای ما به همراه داشت. با تشکیل این دفتر، تیمی از همکاران باتجربه و متخصص چارگون از واحدهای مختلف به عضویت آن درآمده‌اند.
به گفته وی، اختصاص یک مسئول حساب برای مشتریان در زمان پشتیبانی محصول و پیگیری کلیه مسائل و دغدغه‌های مشتری و بازتاب آن به چارگون از وظایف مسئولین حساب است.
مدیرعامل چارگون یادآورشد: این دفتر فعالیت خود را از تیرماه شروع کرده و تاکنون برای بالغ بر 500 مشتری، مسئول حساب تعیین کرده است که تعاملات آنها با مسئولین حساب‌هایشان بسیار مفید و موثر بوده است. ما با وجود تجربه راه‌اندازی دفتر مدیران پروژه، امیدواریم تا از تاسیس دفتر مسئولین حساب نیز نتیجه‌ای مطلوب به دست بیاوریم.

رشد منابع انسانی و آموزش در چارگون
مدیرعامل چارگون با بیان اینکه در یکسال گذشته تیم چارگون بزرگتر شده است گفت: امروز قریب 300 نفر از بهترین جوان‌های این کشور به چارگون پیوسته‌اند. صرف‌نظر از رشد تعداد همکاران، یکی دیگر از شاخص‌های اصلی رشد در شرکت، افزایش تعداد همکاران خانم نسبت به تعداد همکاران آقاست.
رحمانی یادآور شد: خرسندم بگویم در چارگون نه تنها برابری شغلی بین خانم‌ها و آقایان ایجاد شده؛ بلکه تعداد قابل توجهی از مدیران چارگون در رده‌های مختلف را خانم‌هایی با توانمندی و قابلیت‌های بالا، تشکیل می‌دهند.
مدیرعامل چارگون همچنین به افزایش سرمایه‌گذاری در شرکت برای آموزش نیروی انسانی در سطوح مختلف اشاره کرد و گفت: این آموزش‌ها شامل سطوح تخصصی و مدیریتی، همراه با سرفصل‌های آموزشی مدرن و بهره‌گیری از بهترین اساتید در داخل و خارج از محیط چارگون بود که دستاوردهای مهمی برای نیروی انسانی چارگون به همراه داشت. ‌در سطح مدیریتی نیز، سال گذشته آکادمی مدیران چارگون را آغاز کردیم که طی آن، مدیرانی که آینده را در دست خواهند گرفت در برنامه‌ای میان‌مدت با مجموعه‌ای از روش‌های مدرن مدیریتی آشنا شدند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

توسعه کارایی دیدگاه و تولید محصولات جدید
مدیرعامل چارگون سال 95 را سال تمرکز بر توسعه محصولات دیدگاه دانست و گفت: در سال گذشته تلاش کردیم که بر روی ایجاد ارزش جدید برای مشتریان تمرکز کنیم. تلاش کردیم محصولاتی را اضافه کنیم که بتوانند ارزش‌های واقعی و موثری برای کاربران و سازمان‌های مطبوعشان ایجاد کنند. مجموعه دیدگاه را از بابت تعداد نرم‌افزارها تکمیل کردیم و محصولات جدیدی مثل نرم‌افزار املاک و مستغلات، مدیریت مزایا و … به آن اضافه شدند.
رحمانی همچنین به توسعه محصولات موجود دیدگاه اشاره کرد و گفت: تولید ده‌ها قابلیت بزرگ و کوچک در دیدگاه و افزایش قابلیت‌های کاربردی و بهره‌وری دیدگاه از دیگر دستاوردهای سال 95 بود. وی همچنین به تغییر در زیرساخت محصولات موبایلی دیدگاه اشاره کرد و افزود: این تغییرات را با هدف افزایش محصولات بیشتر در حوزه موبایل و تجهیزات همراه،‌ انجام دادیم که خوشبختانه مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفت. ‌باز طراحی دیدگاه همراه با الهام از تجربیات کاربران و ارائه رابط کاربری جدید نیز بخش دیگری از فرآیند توسعه نرم‌افزارهای بستر همراه چارگون بوده است.

توسعه شگفت‌انگیز بازار چارگون
مدیرعامل چارگون سال 95 را سالی خیره‌کننده در توسعه بازار محصولات این شرکت عنوان کرد و گفت: درسال گذشته بازارمان به طرز خیره‌کننده‌ای توسعه یافته است.
وی به حضور سازمان‌های بزرگ در ابعاد ملی درجمع مشتریان چارگون اشاره کرد و افزود: هریک از این سازمان‌ها از نظر جمعیت، گستردگی، تنوع و پیچیدگی فرآیندهای داخلی، نظیر ندارند و پوشش خواست‌ها و نیازهای آنها برای هر شرکتی امکانپذیر نیست که نمونه آنها را می‌توان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه پیام نور و کلیه واحدهای کشوری آن، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که به دو سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی تبدیل شده و بانک‌های مختلف دانست.
وی تصریح کرد: در سال گذشته شرکت چارگون تحول بزرگی را در راهکارهای مالی و لجستیک تجربه کرد که هم شامل تحول محصولی و هم پروژه‌های ملی بزرگ بوده است.
مدیرعامل چارگون همچنین به انجام مسئولیت‌پذیری اجتماعی در کنار فعالیت حرفه‌ای این شرکت اشاره کرد و گفت: در سال 95 نیز تلاش کردیم تا از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نباشیم .
به گفته وی، برگزاری سمینار آموزشی آینده بهتر را برای کسانی که آماده ورود به بازار کار هستند، برگزاری مسابقات بوچیا برای توانیابان و مجموعه‌ای از فعالیت‌های نیکوکارانه نمونه‌ای از اقدامات چارگون در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.
مدیرعامل چارگون خاطرنشان کرد: به عنوان برندی خوش‌نام و ارزش‌آفرین، سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و خوشبختانه چارگون در همه حوزه‌ها از توسعه بازار تا خدمت‌رسانی و پشیبانی محصول و… فراتر از اهداف تعیین شده پیشرفت داشته است.
رحمانی با بیان اینکه دستاوردهای فوق‌العاده چارگون حاصل زحمت تک‌تک همکاران من است گفت: لازم می‌دانم به آنها خسته نباشید و دست مریزاد بگویم. ما خانواده‌ای هستیم که روی پای خود ایستاده‌ایم و با نقشی که در ارزش آفرینی و بهره‌وری سازمان‌ها ایفا می‌کنیم یکی از شرکت‌های مهم و تاثیر گذار کشور هستیم که بدون حضور هریک از ما این تاثیرگذاری امکانپذیر نبود و از این بابت باید به خودمان ببالیم.
وی همچنین از سازمان‌های مشتری نیز بابت اعتمادی که مثل همیشه به چارگون داشته‌اند، تشکر کرد و افزود: این اعتماد باعث دلگرمی ماست و امیدوارم که مستمر و مداوم باشد تا ما نیز در مقابل، خانواده‌ای قدرشناس باشیم که با پیشرفت در ارائه خدمات ارزنده و تولید محصولات خلاقانه و مفید به شایستگی پاسخ این اعتماد را بدهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همکارانم در چارگون همواره موفق و کامیاب باشند و اتفاقات خوب و خوشایندی را در کنار خانواده‌هایشان شاهد باشند؛ ضمن اینکه امیدوارم چارگون سال جدید دستاوردهای بیشتری همراه با رضایت مشتریان رقم بزند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.