شرکت آسفالت طوس با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مدیریت فرآیندها همکاری خود با چارگون را آغاز کرد و در فهرست کاربران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مهدیه حقانی- کارشناس منابع انسانی شرکت آسفالت طوس در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکیدکرد: به دلایل مختلفی از جمله تلاش برای بهبود ساختار اداری و منابع انسانی شرکت و همچنین ساماندهی امور اداری و پرسنلی، تصمیم به مکانیزه کردن شرکت گرفتیم.
به گفته وی، شرکت آسفالت طوس در نخستین همکاری با چارگون، نرم‌افزارهای پرسنلی، ‌ارزیابی عملکرد و آموزش، مکاتبات،‌ جلسات و مدیریت اسناد و همچنین نرم‌افزار BPMS و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و ایمیل دیدگاه را برای ساماندهی امور اداری و منابع انسانی 220 پرسنل شرکت برگزیده است.
وی خاطر نشان کرد: اصل مهم در مکانیزاسیون ساختار اداری شرکت، ایجاد یکپارچگی، ارتباط منظم و انسجام داخلی بین نرم‌افزارها به ویژه در حوزه منابع انسانی بود که در این زمینه پس از جستجو و تحقیق از طریق اطلاع‌رسانی‌های اینترنتی با محصولات دیدگاه و شرکت چارگون آشنا شدیم. در بررسی نرم‌افزارهای مشابه موجود در بازار متوجه شدیم ویژگی بارز محصولات چارگون تمرکز بر روی نرم‌افزارهایی از منابع انسانی مانند ارزیابی عملکرد و آموزش است که سایر رقبا در این حوزه‌ها قوی ظاهر نشده‌اند و همین امر، محصولات دیدگاه را متمایز کرده‌است.
کارشناس منابع انسانی شرکت آسفالت طوس، ایجاد هماهنگی و یکپارچگی میان فرایندهای منابع انسانی را معیار مهم برای انتخاب چارگون اعلام کرد و افزود: وجود قابلیت‌ها وبسترهای یکپارچه در نرم‌افزارهای دیدگاه، طبق دموها و ارائه‌های انجام شده از سوی کارشناسان چارگون به عنوان قابلیتی مطلوب از سوی شرکت پذیرفته شده است که امیدواریم پس از استقرار کامل نرم‌افزارها بتوانیم از مزیت‌های این ویژگی در افزایش بهره‌وری، سرعت انتقال اطلاعات و دریافت گزارش‌ها بهره‌مند شویم.
وی تصریح کرد: ایجاد نظم سازمانی در حوزه اداری و پرسنلی، سهولت در برنامه‌ریزی حوزه‌های مرتبط و در نتیجه اجرای موثر اهداف و راهبردها،‌ مهمترین انتظاراتی است که توقع داریم پس از نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای دیدگاه در شرکت به آنها دست پیدا کنیم.
حقانی یادآور شد: شرکت آسفالت طوس مجری و پیمانکار پروژه‌های حوزه معدن نفت و گاز و پتروشیمی است که در سال 1354 تاسیس شده است. این شرکت به عنوان شرکت مادر به همراه چند شرکت زیرمجموعه آن که به صورت منسجم در طراحی، اجرا، تامین کالا، راه‌اندازی و بهره‌برداری از کارخنجات صنعتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، حفاری و آماده‌سازی و استخراج معادن و… فعالیت می‌کنند.
گفتنی است از سوی چارگون سرکار خانم رویا داخته مدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :