تیم کوهنوردی چارگون با هدف افزایش روحیه تیمی همکاران و تدارک و انجام برنامه‌های صعود گروهی، مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی چارگون، پس از کسب تجربه‌های موفقی که تیم کوهنوردی شرکت برای آمادگی و صعود به قله قاش مستان و گرامیداشت خاطره عزیزان از دست رفته در پرواز تهران-یاسوج کسب کرد، واحد منابع انسانی شرکت نسبت به فعالیت مجدد این تیم اقدام کرد. اولین برنامه این تیم هفته گذشته در روز جمعه مورخ 18 مردادماه در مسیر منطقه دارآباد انجام شد.
به گفته الناز قاسمی _ سرپرست تیم کوهنوردی چارگون،  تیم کوهنوردی شرکت به پیشنهاد برخی از همکاران برای صعود به قله قاش مستان برای گرامی‌داشت یاد و خاطره همکاران از دست رفته چارگون تشکیل شد که با استقبال مدیران شرکت همراه بود. برای انجام آن صعود برنامه‌ریزی مفصلی به همراه اجرای چندین پیش برنامه تمرینی، تدارک دیده شد که در نهایت اعضای تیم  توانستند با موفقیت توانست یه قله قاش مستان صعود کنند.
وی ادامه داد: بعد از مدتی وقفه در کار تیم کوهنوردی با مشارکت و همراهی واحد منابع انسانی شرکت تصمیم گرفتیم تا فعالیت تیم کوهنوردی چارگون را مجددا دنبال کنیم. برای این کار برنامه‌ریزی مدونی جهت اجرای برنامه‌های متنوع صعود به کوهها و قله‌های اطراف، طرح‌ریزی شده است.
قاسمی ادامه داد: هدف نهایی ما برگزاری برنامه‌های جدی صعود به قلل مرتفع کشور است که امیدواریم با برگزاری برنامه‌های تمرینی و کوتاه بتوانیم به آمادگی لازم برای این امر، دست پیدا کنیم.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

صعود به قاس مستان

به گفته وی، اعضای تیم کوهنوردی را پرسنل واحدهای مختلف شرکت تشکیل می‌دهند که به صورت داوطلبانه در این برنامه کوهپیمایی شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: همکارانی که در این برنامه ثبت نام می‌کنند ملزم به شرکت در تمامی برنامه‌ها نیستند و اعضای تیم هر صعود میتواند متغییر باشند، این برنامه درماه 2 بار برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ اعضای تیم کوهنوردی چارگون سال گذشته با صعود به قاش مستان، لوح یادبود همکارانشان را در این قله نصب کردند. این صعود گروهی 31 مرداد تا 2 شهریور ماه سال گذشته برای یادبود جان باختن 4 همکار چارگون در سانحه دلخراش سقوط هواپیمایی آسمان، انجام شد.

اشتراک گذاری :