تیم کوهپیمایی چارگون برای صعود 3 روزه به قله قاش مستان، صبح روز چهارشنبه  31 مردادماه تهران را به مقصد شهرستان سمیرم، ترک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، تیم کوهپیمایی چارگون برای گرامی‌داشت یاد وخاطره همکاران فقیدش در سانحه سقوط هواپیمایی آسمان، 31 مرداد الی 2 شهریور به قله قاش مستان دنا، صعود می‌کند.
اعضای تیم کوه‌پیمایی شرکت تاکنون 5 برنامه تمرینی با صعودهای کوتاه مدت را پشت سر گذاشته‌اند تا بتوانند خود را برای صعود نهایی به قله قاش مستان آماده کنند.
این تیم تاکنون به کلک چال، ‌ایستگاه5 توچال از مسیر توچال و‌ایستگاه 5 توچال از مسیر دربند، صعود داشته‌اند. اعضای تیم  همچنین در برنامه‌ای دیگر با گذشتن از گذرگاه‌های شیرپلا و امیری به قله توچال با ارتفاع  3964 متر صعود کردند. آخرین جلسه تمرینی تیم کوه‌پیمایی چارگون نیز صعود به قله 4هزار و 200 متری کلون بستک دیزین بود که روز 5 شنبه 25 مردادماه برگزار شد و اعضای تیم تا ارتفاع 3 هزار و 500 متری به قله کلون بستک صعود کردند.
در پایان پنجمین جلسه تمرینی اعلام شد که همه افراد تیم برای انجام برنامه صعود آمادگی کافی را کسب کرده‌اند.
تیم کوهپیمایی چارگون را پرسنل واحدهای مختلف شرکت تشکیل می‌دهند که به صورت داوطلبانه در این برنامه حضور یافته‌اند. اعضای این تیم در کنار یک امدادگر و یک راهنمای محلی پس از صعود به قاش مستان، لوح یادبود همکارانش را در این قله نصب می‌کنند.
صعود تیم کوهپیمایی چارگون به قله قاش مستان روز چهارشنبه 31 مردادماه از روستای خفر در شهرستان سمیرم آغاز خواهد شد.
شرکت چارگون بهمن ماه 96 در جریان سانحه دلخراش سقوط هواپیمایی آسمان که از تهران عازم یاسوج بود 4 نفر از همکاران خود، خانم‌ها پریسا سوهانی،‌ رویا داخته، زهرا ایمانی و آقای محمد حسین برزگری را از دست داد. این برنامه کوهپیمایی تلاشی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره این عزیزان که مشتاقانه از سوی همکاران‌شان در چارگون طرح‌ریزی شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :