کلاس‌های آموزشی چارگون برای مراکز و سازمان‌های تابعه سازمان غذا و دارو جهت آشنایی با سامانه مکاتبات الکترونیک برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان غذا و دارو، سامانه مکاتبات الکترونیک سازمان فعال شده و از این پس شرکت‌های فعال در حوزه بهداشت و درمان کشورمی‌توانند از طریق این سامانه مکاتبات خود را با این سازمان انجام دهند و امورمربوط به آنها را پیگیری کنند.
مرکز مشاوره و آموزش چارگون در همین راستا و درجهت بالا بردن سطح کیفی بهره‌برداری از سامانه مذکور، اقدام به برگزاری جلسات آموزشی برای کاربران شرکت‌هایی که ثبت نام خود را تکمیل نموده‌اند، کرده است‌. این کلاس‌های آموزشی به صورت رایگان ، هفتم، چهاردهم، بیست و‌یکم و بیست و‌هشتم مردادماه از ساعت 13 تا 15 در این مرکز برگزارمی‌شود. دوره بعدی این آموزش‌ها در ماه‌های آتی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
لازم به ذکر است سال گذشته نیز مرکز مشاوره و آموزش چارگون به درخواست سازمان غذا و دارو برای مراکز تابعه این سازمان دوره‌های آموزشی با موضوع استفاده از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری برگزارکرده بود.
شرکت‌های فعال درحوزه بهداشت و درمان کشور می‌توانند برای هماهنگی و حضور در کلاس‌ها با شماره تماس 84203270 واحد آموزش شرکت چارگون تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری :