همایش یک‌روزه آموزش مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از سوی مرکز آموزش و مشاوره شرکت چارگون با همکاری دانشگاه قم چهارشنبه ۲۰ خردادماه در محل سالن شیخ مفید این دانشگاه با استقبال مشتریان چارگون برگزار شد.

photo_2015-06-10_10-41-03

به گزارش روابط عمومی چارگون در این همایش یک روزه که برای نمایندگان و رابطین سازمان‌ها و شرکت‌های مشتری چارگون در قم برگزارشد، سرفصل‌های بازآموزی مرکز مدیریت،‌ ارائه امکانات جدید حوزه‌ اتوماسیون اداری و برگزاری کارگاه پشتیبانی و نگهداری سرور مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به علاقمندان ارائه شد.
این جلسه با سخنرانی امین پهلوان‌زاده، کارشناس پشتیبانی چارگون با موضوع نکات مهم براى استفاده صحیح و بهینه از نرم‌افزار مکاتبات آغاز شد. پس از آن نیما ابراهیم زاده، کارشناس توسعه و نگهداشت اتوماسیون اداری چارگون امکانات جدید دیدگاه را برای حاضرین در جلسه توضیح داد و تاکید کرد: نظرات مشتریان در توسعه امکانات جدید نرم‌افزارهای شرکت چارگون نقش بسزایی دارد.
بخش اول همایش یک‌روزه آموزش مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در دانشگاه قم با پرسش و پاسخ درباره نرم‌افزار مکاتبات و مرکز مدیریت به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی چارگون، این همایش در بخش دوم با سخنرانی مهدی زرجویی، متخصص فنی پشتیبانی شرکت چارگون با موضوع اهمیت و نحوه پشیبان‌گیری از اطلاعات نرم‌افزارها آغاز شد.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به رویکرد پشتیبانی پیشگیرانه، نرم‌افزار پایشگر شرکت چارگون را برای مخاطبان معرفی کرد.
همایش یک‌روزه آموزش مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در دانشگاه قم با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با موضوع شیوه‌های نگهداری سرور به کارخود پایان داد.

 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

photo_2015-06-10_10-39-17

 

 

اشتراک گذاری :