شاهین طبری- رییس هیات مدیره چارگون در نوشتاری کوتاه از 18 سال فعالیت شرکت چارگون گفته است که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

18 سال برای یک شرکت نرم‌افزاری عمر کوتاهی نیست و چنین شرکتی در حوزه کسب و کار، جوان محسوب نمی‌شود. در طول این سال‌ها هر روز بر وسعت کاری و مسئولیت‌های چارگون افزوده شده که به همان نسبت نیز دامنه تعهدات‌مان به مشتریان، بزرگتر شده است. ما به هزاران هزار کاربر از سازمان‌های کوچک و بزرگ دولتی و خصوصی تعهد داده‌ایم که با بهره‌گیری از امکانات و محصولات دیدگاه از پشتیبانی و حمایت معنوی شرکت برخوردار باشند.
خوشبختانه چارگون، توانسته‌است با وجود این تهعدات و مسئولیت‌ها همچنان از جوانی، شادابی و خلاقیت خود، مراقبت کند و به برندی دوست‌داشتنی در بین مشتریان و مخاطبانش بدل شود.
معتقدم، بزرگترین ارزشی که خلق کرده‌ایم تاثیرگذاری در بهره‌وری سازمان‌های ایرانی و کسب و کار داخلی کشور بوده که این امر، با وجود تیمی توانمند و دوست داشتنی در محیطی لذتبخش، گرم و صمیمی محقق شده است.
واقعیت این است که ما 18 سال در حوزه‌های مختلف کاری، ساختن استانداردهای مدیریت منابع انسانی، ارائه خدمات، تولید نرم‌افزار و مسئولیت اجتماعی و… افق‌های زیادی را باز کردیم، از آنها لذت بردیم و همه کسانی که در طول این سال‌ها همراه ما بودند را در این لذت‌ها شریک کردیم.
ما مطمئن‌ایم آینده برای شرکت چارگون روشن است و می‌توانیم سهمی بزرگ در توانمندی کشور و بهره‌وری سازمان‌ها داشته باشیم.

اشتراک گذاری :