پروژه پیاده‌سازی، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات5 از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه در اداره کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی اجرایی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون، این سازمان با انواع محدودیت‌ها و مشکلات در سیستم اتوماسیون قبلی خود مواجه بوده است که از آن جمله می‌توان به عدم پشتیبانی از سمت شرکت طرف قرارداد، گردش فیزیکی نامه‌ها برای ارسال به نمایندگی‌های شهرستانی، عدم امنیت کامل و یکپارچگی بسترهای ارتباطی و … اشاره کرد.
با استقرار نرم‌افزار مکاتبات5 اتوماسیون اداری دیدگاه در این اداره کل، مجموعه‌ای از قابلیت‌های نرم‌افزاری برای رفع مشکلات موجود مکاتبات اداری در اختیار کاربران قرار گرفته که مهمترین آنها ایجاد سهولت، سرعت و امنیت در گردش اطلاعات است.
بنابر این گزارش،‌ ایجاد ارتباط مستقیم کاربران شهرستان با اداره کل مرکزی، کاهش هزینه‌ها، امنیت مکاتبات، حذف کاغذ و همچنین یکپارچگی و امکان ارتباط مستقیم با سازمان مرکزی کشور از دیگر ارزش‌ افزود‌ه‌های استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه در این اداره کل است.
بنا به گفته عباس توکلیان مقدم- مسئول انفورماتیک اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه با حذف محدودیت‌های جغرافیایی و ارتباطی، این اداره کل را در بستر یکپارچه مکاتباتی کشوری وارد کرده و امکان ارتباط با نقاط مختلف کشور را فراهم کرده است.
وی با اشاره به حضور کلیه کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی در کلاس آموزشی بهره‌مندی از نرم‌افزارهای دیدگاه گفت: حذف امور دستی و شیوه‌های سنتی مکاتبات هدف اصلی ما از استقرار مکاتبات دیدگاه است.
به گفته وی،از ویژگی‌های نرم‌افزار مکاتبات5 اتوماسیون اداری دیدگاه که مورد توجه کاربران اداره کل خراسان شمالی قرار گرفته می‌توان به امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های نرم‌افزارها با انواع مرورگرهای موجود و همچنین امکان تعامل و گفت‌وگو با سایر کاربران اشاره کرد.

اشتراک گذاری :