شرکت مهندسی و پشتیبانی نیروگاهی البرز توربین با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی در جمع مشتریان چارگون قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی چارگون، آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول گفت: شرکت مهندسی و پشتیبانی نیروگاهی البرز توربین، نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه را خریداری کرده است. سیستم‌های پرسنلی، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب ،مدیریت تقویم و جلسات، مدیریت کارها و همچنین سرویس دریافت و ارسال ایمیل و فکس را با هدف تسهیل امور سازمانی و افزایش سرعت و دقت در گردش امور اداری خود خریداری کرده است.
به گفته وی، از آنجا که نرم‌افزار پرسنلی با هدف متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام کلیه امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی در سازمان‌ها طراحی شده، شرکت البرز توربین از این نرم‌افزار برای نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل و مکانیزه کردن آنها بهره‌ می‌برد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کارشناس فروش محصول چارگون ادامه داد: دریافت و کنترل اطلاعات کارکرد پرسنل سازمان و تهیه گزارشات متنوع در مورد ساعات حضور و غیاب کارکنان توسط نرم‌افزار حضور و غیاب و ارتباط مستقیم آن با نرم‌افزار حقوق و دستمزد و ارسال خودکار اطلاعات کارکرد به منظور محاسبه حقوق پرسنل نیز از دیگر مزیت‌هایی است که شرکت مهندسی و پشتیبانی نیروگاهی البرز توربین به آن مجهز شده است.
شرکت توگا به عنوان بخشی از گروه مپنا و به منظور افزایش ارزش ارائه شده به مشتریان این گروه، نقش یک تأمین‌کننده‏ مطمئن و برتر محصولات و خدمات مربوط به توربین را در گروه ایفا کرده است.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

 

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل
درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

اشتراک گذاری :