پرش به محتوای اصلی

اختتام مسابقات جام فوتسال چارگون با تعیین قهرمان

فینالیست‌های مسابقات فوتسال جام چارگون جمعه به مصاف هم می‌روند

مسابقات جام فوتسال چارگون با تعیین قهرمان و تیم‌های دوم و سوم خاتمه یافت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
811711695_137108_14004513328119709303

به گزارش روابط عمومی چارگون ، تیم فوتسال نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان قهرمان مسابقات جام فوتسال چارگون شناخته شد.
در مسابقات نیمه نهایی که روز پنچ‌شنبه از ساعت 7 بعد از ظهر آغاز شد، دو تیم پرسپولیس و پایگاه خبری فوتسال وهمچنین تیم‌های پخش آلپا و سازمان نظام صنفی به مصاف هم رفتند.
در پایان این دیدارها دو تیم پایگاه خبری فوتسال و تیم فوتسال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان فینالیست‌ و تیم‌های پخش آلپا و پرسپولیس برای بازی رده‌بندی، راهی مرحله پایانی شدند.
بنابراین گزارش، روز پایانی مسابقات جام فوتسال چارگون، جمعه هفتم خردادماه با بازی رده بندی بین تیم‌های پرسپولیس تهران و پخش آلپا برگزار شد که نتیجه این بازی 5 بر 4 به نفع تیم فوتسال پرسپولیس تهران رقم خورد.
بازی نهایی برای تعیین تیم قهرمان نیز بین 2 تیم نظام صنفی رایانه‌ای و پایگاه خبری فوتسال برگزار شد که در این دیدار حساس و زیبا تیم فوتسال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای توانست با نتیجه 4 بر 3 رقیب قدرتمند خود را شکست دهد.
به گزارش روابط عمومی چارگون در پایان این بازی جوایز تیم‌های اول تا سوم را آقایان فرزاد رحمانی- مدیر عامل چارگون، کامبیز مهاجر-رییس هیات فوتسال استان تهران و محمد مهدی زارعی- مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام چارگون اهدا کردند.
در این مراسم علاوه بر اهدای مدال، جام و جایزه نقدی به تیم‌های اول تا سوم جایزه بهترین بازیکن فنی به همراه لوح تقدیر به محمد رضا حیدریان، بازیکن سابق تیم ملی و تیم فوتسال پرسپولیس تهران اهدا شد.
جایزه تیم اخلاق به نمایندگی از تیم پخش آلپا به جناب آقای فرشید اسعدی و جایزه بهترین سرپرست تیم به جناب آقای پوریا بهزاد افشار سرپرست تیم فوتسال پوشش گستر قشم تعلق گرفت. همچنین جایزه بهترین تماشاگر نیز به جناب آقای سهند اسعدی تماشاگر ۱۰ ساله این مسابقات اهدا شد.
گفتنی است، تیم فوتسال پخش آلپا نیز به رسم یادبود هدایایی را به تیم‌های اول تا سوم و همچنین هیئت برگزاری مسابقات جام فوتسال چارگون اهدا کرد.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر