اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه  برای  بهره‌‌مندی از امکانات سیستم اتوماسیون اداری تحت وب  در 5 سازمان مشتری دیدگاه نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این سازمان‌های مشتری پیش از این نیز سیستم مکاتبات تحت وب دیدگاه برای امور اداری و مکاتباتی بکار گرفته شده‌اند.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه در شرکت‌های مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، لابراتوارهای رازک، موسسه همیاری کوثر، گروه تولیدی و صنعتی یک‌و‌یک و شرکت آبزی اکسیر کوثر، نصب و راه‌اندازی شده است. مدیران این سازمان‌ها با هدف هموار کردن فعالیت‌ها و انجام امور مکاتباتی بدون محدودیت زمانی و مکانی، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را در سازمان‌های متبوع خود، پیاده سازی کرده‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌های مختلف زمینه مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و… انجام عملیات روزانه را از راه دور، ممکن می‌کند. امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری برای کاربران برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه همراه میسر است.
دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و با هدف دسترسی مدیران سازمان‌ها به کارتابل‌های اداری طراحی شده است. از طریق این محصول برخی امکانات نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه برای هر کاربر از هر مکان و زمان در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت چارگون فراهم است.
اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.

  • نرم‌افزار تحت وب مکاتبات دیدگاه

نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless)، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیتoffice، فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop بین کاربران و افزایش قابلیت‌ها و پویایی نرم‌افزار اشاره کرد.

اشتراک گذاری :