شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از مشتریان قدیمی چارگون است که پیش از این نیز از مکاتبات در حوزه اتوماسیون اداری، دیدگاه همراه، سرویس ارسال و دریافت ایمیل و فکس در حوزه زیرساخت، آموزش و پرسنلی و تشکیلات سازمانی در حوزه منابع انسانی بهره برده است.
وی ادامه داد: دیدگاه همراه این امکان را به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار خود و در هر زمانی بتوانند به امور مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
کارشناس فروش محصول چارگون ویژگی بارز دیدگاه همراه را عدم وابستگی زمانی و مکانی دسترسی اطلاعات دانست و گفت: چارگون تلاش دارد تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز و محصولات جدید ارائه شده به بازار، راهکارهای کارآمد و مفیدی را در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی ارائه کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی می‌توانید به آدرس اینترنتی www.ittic.com مراجعه کنید.
گفتنی‌است مدیریت این پروژه را از سوی چارگون جناب آقای خشایار پاکفر بر عهده دارند.

اشتراک گذاری :