پرش به محتوای اصلی

ارزیابی مدیرعامل چارگون از ششمین گردهمایی سالانه مشتریان: در انتقال پیام کیفیت زندگی سازمانی و ارائه دستاوردهایمان موفق بودیم

فرزاد رحمانی مدیرعامل چارگون

مدیرعامل شرکت چارگون برگزاری ششمین گردهمایی سالانه را موفق ارزیابی کرد و گفت: در انتقال پیام ارتقای کیفیت زندگی سازمانی و ملزومات آن به سازمان‌های مشتری، عملکرد موفقی داشتیم.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون، ششمین گردهمایی سالانه مشتریان که روز 18 دی‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد را دستاوردی بزرگ در کارنامه چارگون دانست و گفت: در این همایش میزبان حدود هزار نفر میهمان از سازمان‌های مشتری مختلف بودیم.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این گردهمایی، حضور بیشتر جامعه مدیران سازمان‌های مشتری به عنوان مدعو بود که حدود 60 درصد حاضرین در سالن را شامل می‌شدند که البته افزایش حضور مدیران به مفهوم کاهش جمعیت کارشناسان نبود و مدعوین گردهمایی‌ ششم چارگون به طور کلی افزایش داشت.
وی بر اهمیت نقش مدیران در حوزه‌های تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی‌های سازمانی تاکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد رویکرد چارگون در برگزاری گردهمایی‌های سالانه و تلاشی که برای ارائه محتوای تازه و بروز، صورت گرفته موثر واقع شده و نگاه مدیران سازمان‌های مشتری را به خود جلب کرده است.
رحمانی به بازخوردهای مثبت مدعوین گردهمایی چارگون اشاره کرد و افزود: ارائه محتوای مفصل، پیام‌دار و جامع از مهمترین بازتاب‌های این رویداد بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه ما توانستیم از آغاز گردهمایی که راس ساعت آغاز شد، نزدیک به دو ساعت متواتر و یکپارچه، محتوایی را به مدعوین ارائه دهیم که هر سرفصل از دیگری پراهمیت‌تر بود و همین امر باعث ایجاد تاثیر حداکثری سخنرانانی‌ها شد و مخاطبان از تمامی ارائه‌ها، برداشت‌های مثبتی داشتند.
مدیرعامل چارگون تصریح کرد: در ششمین گردهمایی سالانه 10 دستاورد مهم و تحول‌آفرین در ساختار اداری کسب‌وکارهای ایرانی را معرفی کردیم که بخش‌های مختلفی از جمله، رونمایی 3 نرم‌افزار جدید، شرح توسعه سیستم‌ها، افزوده شدن قابلیت‌‌های آنها، شرح تقسیم‌بندی محصولات موبایلی با ساختار و کارایی جدید، تولید و ارائه تلگرام بات اختصاصی برای سازمان‌های مشتری، ارتقای سطح امنیتی و پایداری دیدگاه و … را در بر می‌گرفت.
به گفته رحمانی، ‌در ششمین گردهمایی سالانه چارگون از هر جنس و دغدغه مدیریتی و کاربری سخن گفته شد و همه مدعوین از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان بدنه سازمان‌ها توانستند از مطالب ارائه شده، بهره ببرند.
انتخاب پیام هوشمندانه « کیفیت زندگی سازمانی»
وی همچنین انتخاب شعار «کیفیت زندگی سازمانی» و گره زدن آن به زندگی فردی را اقدامی هوشمندانه و خلاقانه از سوی چارگون عنوان کرد و گفت: این پیام و تلاش برای تبیین جایگاه فناوری در تحقق کیفیت زندگی سازمانی و ارتقای آن، ‌هدفی بود که خوشبختانه چارگون با تهیه محتوایی جامع و تازه، توانست آن را به مخاطبان خود عرضه کند.
مدیرعامل چارگون همچنین به اختصاص زمان برای تعامل و گفت‌وگو بین سازمان‌های مشتری اشاره کرد و افزود: فرصت یک ساعته استراحت و پذیرایی، ‌در واقع با هدف ایجاد بستر برای شبکه‌سازی بین مشتریان و ارتباط متقابل آنها و همچنین آشنایی و تعامل بیشتر با کارشناسان چارگون در حوزه‌های مختلف،‌ در نظر گرفته شده بود.
رحمانی اضافه کرد: چیدمان غرفه‌ها در سالن بیرونی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد به گونه‌ای طراحی شده بود تا علاقمندان بتوانند در فضایی مناسب و با فراغت کافی درغرفه‌ها با کارشناسان صبحت و نیازها، پرسش‌ها و خواسته‌‌های خود را منتقل کنند؛ همچنین بتوانند با نمایندگان سایر سازمان‌ها نیز ارتباط و تعامل برقرار کنند و از تجربیات آنها بهره ببرند.
به گفته وی، در غرفه‌های راهکارهای مجموعه نرم‌افزارای دیدگاه شامل اتوماسیون اداری، منابع انسانی، ‌مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها و همچنین محصولات همراه، کارشناسانی از همه ارکان تولید، استقرار و پشتیبانی راهکارهای دیدگاه حضور داشتند تا به هر سئوال و دغدغه‌ای پاسخ دهند.
همراهی و حمایت سازمان‌های مشتری از مسئولیت‌پذیری اجتماعی
مدیرعامل چارگون با اشاره به رویکرد مفرح کردن بخشی از برنامه اصلی گردهمایی سالانه چارگون گفت: امسال از گروه موسیقی رستاک دعوت کردیم و آنها نیز با اجرای موسیقی نواحی مختلف ایران، تناسب خوبی با فضای رویداد که مهمانان آن از استان‌های مختلف کشور دعوت شده بودند، برقرار کردند. از سوی دیگر انجام حرکات نمایشی با توپ فوتبال از سوی یکی از مطرح‌ترین افراد این حوزه برای ترغیب سازمان‌های مشتری و ثبت‌نام در دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون نیز از بخش‌های مفرح گردهمایی امسال بود.
رحمانی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت‌های چارگون و موسسه خیریه همگام در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت:‌ ایفای نقش در زمینه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، امری است که چارگون در کنار فعالیت حرفه‌ای خود آن را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند.
وی یادآور شد: ارائه گزارشی به سازمان‌های مشتری درباره حمایت از دانش آموزان مستعد، برگزاری دوره‌های آینده بهتر و آماده‌سازی افراد برای ورود به حوزه‌های شغلی و از همه مهمتر برگزاری جام سفیران 11 ایران و مسابقات بوچیا، بسیار مورد توجه قرار گرفت و حتی واکنش حمایتی مهمانان را به دنبال داشت.
رحمانی ادامه داد: به نظرم این جلب توجه عمومی، بهترین پادش برای تلاش‌های بی‌وقفه همکاران من بود؛ چراکه بیش از هزار نفر بی‌واسطه با مجموعه اقداماتی که می‌توان برای ارتقای فرهنگ عمومی پذیرش معلولین و باور توانمندی آنها انجام داد، آشنا شدند.
تقدیر از سازمان‌های الکترونیکی برتر
مدیرعامل چارگون همچنین به تقدیر از10 سازمان الکترونیکی برتر اشاره کرد و گفت: امسال نیز در 3 سطح سازمان‌های کوچک، بزرگ و متوسط میزان بهره‌گیری نرم‌افزارها، اثرگذاری و تحول‌آفرینی آنها در سازمان‌های مشتری را بر اساس معیارهای از پیش اعلام شده، ‌ارزیابی کردیم و درنهایت 10 سازمان برتر الکترونیکی را انتخاب و معرفی کردیم.
رحمانی یادآور شد: وقتی سازمان‌ها، چارگون را عامل تحول‌آفرینی در ساختار اداری و کسب‌وکار خود معرفی کردند برایمان بسیار انرژی‌بخش و انگیزه‌آفرین بود؛ ضمن اینکه در انتقال این پیام که صرفا خرید نرم‌افزارها تحول‌آفرین نیست؛ بلکه بهره‌گیری و نگاه توسعه‌ای به آن اهمیت دارد،‌ موفق عمل کردیم.
وی همچنین به تغییر رویکرد چارگون در برگزاری کارگاه‌های جانبی ششمین گردهمایی سالانه چارگون اشاره کرد و اذغان داشت: کارگاه‌ها در سال‌های قبل، مکملی از محتوای ارائه شده در سمینار بودند تا به صورت تخصصی و فنی به پرسش‌های احتمالی درباره محتوای ارائه شده، پاسخ داده شود. اما امسال به دلایل گوناگون از جمله زمان برگزاری تصمیم گرفتیم در ساختار کارگاه‌ها تغییر ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: به عنوان مثال، امروزه در همه سازمانها دغدغه جدی درباره ساختار منابع انسانی و بهینه کردن آن وجود دارد بنابراین تلاش کردیم تا به جای شرح و تفصیل نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه از حضور فردی متخصص و صاحب‌نظر برای معرفی نظام جبران خدمات و برشماری نقش نرم‌افزارها و نه صرفا نرم‌افزارهای دیدگاه، در این ساختار استفاده کنیم.
به گفته وی، برگزای کارگاه عملی اسکرام، نظام جبران خدمات، بودجه‌ریزی عملیاتی، مدیریت اموال دولتی و طرح موضوع BPMN2 در مدیریت فرآیندها توانستند افرادی زیادی را جذب کنند ضمن اینکه برخی از مدعوین اختصاصا برای حضور در کارگاه‌ها دعوت شده بودند.
نمایشی از نظم و همکاری چارگونی
مدیرعامل چارگون، سبک برگزاری گردهمایی‌های سالانه این شرکت را یکی از جذابیت‌های این مراسم برای مدعوین دانست و ادامه داد: این سبک برگزاری گردهمایی‌ها با حضور بیش از هزار مهمان منحصر به چارگون است؛ چراکه از ابتدای برنامه‌ریزی این مراسم تا مراحل پایانی برگزاری آن، همکاران چارگون در یک کاری تیمی همدلانه مشارکت می‌کنند و به همین دلیل است که نظم و ترتیب در میزبانی چارگون از مدعوین، مهمترین ویژگی است که به چشم می‌آید و همه مهمانان به آن اذعان دارند.
رحمانی اضافه کرد: ما هر سال، دو رویداد بزرگ در چارگون داریم که یکی گردهمایی سالانه و دیگری جشن خانواده چارگون در پایان سال است که خوشبختانه امسال نیز همکارانم توانستند به خوبی و تسلط کافی از عهده میزبانی مهمانان گردهمایی سالانه برآیند و من از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روحیه همیشگی و مداوم باشد.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.