برگزاری کارگاه آموزشی و تخصصی «پرورش رهبران سازمانی» با استقبال مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌های مشتری چارگون، همراه شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این کارگاه تخصصی که با موضوع «پرورش رهبران سازمانی» از سوی مرکز آموزش و مشاوره شرکت چارگون و برای مدیران منابع انسانی سازمان‌های مشتری، تدارک دیده شده‌ بود با استقبال و همراهی مدیران و کارشناسان مدعو همراه شد و تجربه موفق دیگری از ایفای نقش چارگون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را به کارنامه چارگون، اضافه کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مدرسان این کارگاه آقایان عماد قائنی و مجید کیانپور از شرکت تجربه شاپرک آبی درباره ویژگی‌های عملی و رفتاری یک مدیر که توانمندی رهبری سازمان را داراست، سخن گفتند. آنها تلاش کردند تا به صورت تئوری و عملی بهترین تجارب بین‌المللی و ایرانی در زمینه پرورش رهبران سازمانی را به مخاطبان خود ارائه دهند.

مرکز آموزش و مشاوره چارگون این کارگاه را با هدف ایفای نقش بهتر در زمینه مسئولیت اجتماعی و ترغیب سازمان‌های مشتری برای ارتقای دانش و ورود به عرصه‌های نوین مدیریتی، طرح‌ریزی و اجرا کرد. چارگون پیش از این در حوزه جبران خدمات، تیپ‌شناسی شخصیت به روش MBTI و … نیز تلاش کرده است تا با سازمان‌های مشتری خود در فضایی تعاملی و متفاوت از همکاری‌های تجاری، ارتباط مستمر و تاثیرگذار داشته باشد.
گفتنی است؛ کارگاه تخصصی «پرورش رهبران سازمانی» پنج‌شنبه ۴ آبان‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در هتل مدیا برگزار شد.

اشتراک گذاری :