سرپرست واحد استقرار لجستیک چارگون از افزایش قابلیت‌ها و سرعت نرم‌افزار«جمع‌دار» دیدگاه برای تاثیرگذاری بیشتر در فرآیند جمع‌داری اموال سازمان‌ها و شرکت‌‌های مشتری خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

علی گودرزی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر بر روی افزایش قابلیت‌های نرم‌افزار «جمع‌دار» به عنوان یکی از محصولات منحصربه فرد چارگون که در فرآیند جمع‌داری اموال سازمان‌های مشتری تحول بزرگی ایجاد کرده‌است، تمرکز کرده‌ایم.
وی ادامه داد: سازگاری جمع‌دار با ماژول بارکدخوان لیزری و همچنین ثبت اطلاعات اموالی که در سیستم موجود نیست از طریق موبایل و سایر قابلیت‌های طراحی شده، ویژگی‌های جدیدی به اپلیکیشن «جمع‌دار» اضافه می‌کنند که نیازهای بیشتری از سازمان‌ها را برطرف می‌کند.
سرپرست واحد استقرارلجستیک چارگون همچنین به انجام پروژه‌های بزرگ در این راهکار اشاره کرد و افزود:‌ علاوه بر تمرکز در بخش توسعه و بهبود نرم‌افزارها در حوزه استقرار نیز پروژه‌های بزرگی را در دست انجام داریم.
گودرزی، استقرار نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه در 500 واحد عملیاتی دانشگاه پیام نور را از جمله این پروژه‌های بزرگ دانست و گفت: چارگون علاوه بر این در چندین دانشگاه دیگر مانند دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، دانشگاه قم، دانشگاه صنعتی اصفهان و … نیز پروژه‌های متنوعی در دست انجام دارد که نشان می‌دهند توانسته‌ایم با نمایش توانمندی‌های خود مانند حوزه بانکی، ‌توجه برنامه‌ریزان و تصمیم‌سازان حوزه‌های دانشگاهی را جلب کنیم.
وی با اشاره به موفقیت چارگون در جلب توجه مدیران بانکی برای دریافت راهکارهای نرم‌افزاری حوزه لجستیک، خاطرنشان کرد: پروژه استقرار سیستم‌ها در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که تمامی نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه را خریداری کرده‌است با نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار و اموال و دارایی‌های ثابت در32 واحد عملیاتی این بانک شامل ستاد و سرپرستی شعب استانی آن در دستور کار واحد استقرار لجستیک چارگون قرار گرفته است.
به گفته وی، پیاده‌سازی نرم‌افزارهای املاک و مستغلات و خرید و تدارکات به همراه برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز فاز بعدی پروژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خواهد بود.
وی ادامه داد: به طور هم‌زمان در بانک صنعت و معدن نیز که شامل ستاد مرکزی و 60 شعبه استانی است نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار، مدیریت اموال و جمع‌دار همراه، خرید و تدارکات و املاک به تدریج در حال پیاده‌سازی هستند.
سرپرست واحد استقرار لجستیک چارگون با اشاره به درک اهمیت کارآیی و تاثیرگذاری نرم‌افزارهای لجستیک در حوزه بانکی تاکید کرد: نیازهایی مانند سازماندهی اموال، درخواست و خرید کالاها و … به دلیل توجه و تمرکز سیستم‌های موجود بر روی فرآیندهای معمول بانک‌ها تا پیش از این، کمتر مورد توجه قرار می‌گرفتند؛ اما در حال حاضر به دلیل بلوغ صنعت بانکداری، خلاء وجود راهکارهای نرم‌افزاری لجستیک در آ‌نها جدی گرفته می‌شود؛ ضمن‌اینکه شرکت‌های تولید‌کننده نرم‌افزار مانند چارگون نیز در این بخش توانمندتر شده‌اند و می‌توانند محصولاتی متناسب با نیازهای بک‌آفیس و پشتیبانی صنعت بانکداری و دیگر صنایع، تولید و ارائه کنند.

اشتراک گذاری :