شرکت پارس حیات با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه مدیریت منابع انسانی به جمع مشتریان چارگون پیوست.

parshayat

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت پارس حیات با خرید نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد و پرسنلی تلاش دارد تا روند انجام امور مربوط به کارکنان خود را به بهترین شکل تسهیل کند. از آنجا که نرم‌افزار پرسنلی با هدف متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام کلیه امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی در سازمان‌ها طراحی شده، با در اختیار داشتن امکانات متعدد نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند. سیستم حقوق و دستمزد نیز وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه منابع‌ انسانی بر عهده دارد.
گفتنی است شرکت تولیدی پارس حیات، همچون دیگر شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر حیات کیمیا، با بهرمندی از بروزترین فن‌آوری، از آغاز تولید محصولات خود در ایران در تیر ماه 1390 ظرف مدت کوتاهی جایگاه مناسبی در بازار ایران به خود اختصاص داده است، نام‌های تجاری مولفیکس و مولپد با پشتوانه کیفیت بسیار بالای خود موردپسند مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت www.parshayat.ir مراجعه کنید.
سرکار خانم مهسا اشرفی از سوی چارگون، مدیریت پروژه شرکت پارس حیات را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :