برگزاری کارگاه‌های آموزشی نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ تشکیلات،‌ حضور و غیاب و حقوق و دستمزد دیدگاه در سازمان مرکزی و ادارات‌کل استانی تامین اجتماعی کشور از سوی چارگون آغاز شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


شهرزاد فتاحی- سرپرست استقرارمنابع انسانی با اعلام این خبر به روابط عمومی چارگون گفت: نصب و راه‌اندازی و آموزش بکارگیری این نرم‌افزار در بیش از 25 اداره‌کل تامین اجتماعی کشور به پایان رسیده و در حال حاضر عملیاتی شده‌اند و فقط کارگاه‌های آموزشی 2 منطقه باقی مانده‌اند.
وی ادامه داد:‌ به زودی کارگاه‌های آموزشی باقی‌مانده از نرم‌افزار ارزیابی عملکرد در ادارات‌کل سازمان‌های تامین اجتماعی منطقه جنوب و استان اصفهان برگزار می‌شود تا پروند عملیاتی کردن این سیستم بسته شود.
فتاحی با اشاره به آغاز کارگاه‌های آموزشی نرم‌افزارهای حضور و غیاب،‌ حقوق و دستمزد، پرسنلی و تشکیلات دیدگاه در ادارات‌کل سازمان‌های تامین اجتماعی کشور گفت: این 4 سیستم به طور همزمان و با ورود اطلاعات و دیتاها و آموزش کاربران عملیاتی می‌شوند.
سرپرست استقرارمنابع انسانی چارگون خاطر نشان کرد:‌ نخستین کارگاه آموزشی سیستم‌های پرسنلی و تشکیلات دیدگاه با حضور مدیران منابع انسانی ادارات تامین اجتماعی استانهای کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در شهر یزد برگزار شد.
وی اضافه کرد: محسن مقدم و نسترن ملاشریفی از کارشناسان چارگون ارائه‌دهندگان این کارگاه بودند و تلاش کردند تا محورهای آموزشی چگونگی بکارگیری و بهره‌برداری از فیچرها و قابلیت‌های نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه را به مخاطبان آموزش دهند.
به گفته فتاحی،‌ کاربران ادارات‌کل تامین اجتماعی در سراسر کشور پس از آموزش در کارگاه‌های دیدگاه به سایر کاربران این سیستم‌ها در مراکز و توابع سازمان تامین اجتماعی که به بیش از 1000 مرکز می‌رسند، آموزش‌های لازم را منتقل خواهند کرد.

اشتراک گذاری :