پرش به محتوای اصلی

اعطای نشان سازمان‌های الکترونیکی برگزیده به برترین کاربران دیدگاه در هشتمین گردهمایی سالانه

اعطای نشان سازمان الکترونیکی برگزیده در گردهمایی سالانه چارگون

نشان «سازمان‌های الکترونیکی برگزیده» در بهره‌برداری از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه امسال نیز در هشتمین گردهمایی سالانه چارگون به 10 سازمان کاربر دیدگاه اعطاء می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
سازمان برگزیده 97
سازمان برگزیده 97

به گزارش روابط عمومی چارگون، تقدیر از «سازمان‌های الکترونیکی برگزیده» در بهره‌برداری موثر از سیستم‌های اطلاعاتی شامل اتوماسیون اداری، سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی نرم‌افزارهای مالی و لجستیک و انبارداری دیدگاه  با هدف برقراری تعامل دوسو‌یه‌، آگاهی‌رسانی و همراهی کامل کاربران دیدگاه در تمامی مراحل، طراحی و اجرا شده است.
اعطای نشان سازمان الکترونیکی برگزیده، چندسالی است که یکی از مهمترین بخش‌های بزرگترین گردهمایی نمایندگان سازمان‌های مشتری چارگون را تشکیل می‌دهد؛ چراکه در این مراسم بر اساس نتایج خود ارزیابی سازمان‌های مشتری و بررسی کارشناسان بخش‌های مختلف چارگون، برترین کاربران  مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه معرفی می‌شوند.
چارگون با اعطای این نشان تلاش می‌کند تا دغدغه‌های مشتریان را حتی پس از خرید و نصب محصول نرم‌افزاری دنبال و آنها را تا رسیدن به نتایجی ملموس و تحول‌آفرین در ساختار سازمانی خود، همراهی ‌کند. مدیران و دست‌اندرکاران مراسم اعطای«نشان سازمان الکترونیکی برگزیده» در چارگون همواره تاکید کرده‌اند که این تقدیر، نشانی از همراهی با مشتریان در بهره‌برداری درست و مناسب از محصولات نرم‌افزاری دیدگاه‌ست.
در سال‌های گذشته، فرآیند ارزیابی و انتخاب برگزیدگان از میان تعداد محدودتری از مشتریان صورت می‌گرفت؛ اما در ۲ سال اخیر این فرآیند به دلیل دامنه گسترده سازمان‌های استفاده کننده از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که بیش از ١۳٠٠ مجموعه را در بر می‌گیرد، محدوده وسیع‌تری یافته است.
بنابراین گزارش، روند دریافت اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی نهایی به این صورت است که از سازمان‌های مشتری درخواست می‌شود تا در صورت تمایل به سئوالات متعدد و متنوع طراحی شده، پاسخ دهند و در انتخاب سازمان الکترونیکی برتر، شرکت کنند. معیارهای نهایی انتخاب برگزیدگان را ابعاد و حجم پروژه، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها شامل می‌شوند. در پایان ارزیابی‌های تیم‌ تخصصی چارگون، ۱۰ سازمان مشتری به عنوان سازمان‌های الکترونیکی برتر انتخاب و معرفی می‌شوند.
اعطای جایزه «سازمان الکترونیکی برگزیده» در گردهمایی‌های سالانه چارگون که از سال ۹۰ بنا گذاشته شد، ‌امروز به یکی از نشان‌های وزین حوزه انفورماتیک کشور  تبدیل شده و سازمان‌های مشتری برای دریافت آن، تلاش و اهتمام ویژه‌ای دارند. این نشان  در ۶ گردهمایی گذشته چارگون ازبیش از 1000 سازمان مشتری به بیش از 80 سازمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ‌اقتصادی، فرهنگی، خدماتی، علمی و پژوهشی و … اهدا شده است.
استمرار اعطای نشان سازمان الکترونیکی برگزیده در گردهمایی‌های سالانه چارگون به تدریج اهمیت و اهداف آن را برای سازمان‌های مشتری به مطالبه‌ای جدی بدل کرد؛ به طوریکه با فراخوان چارگون برای اعلام خود ارزیابی از میزان بهره‌برداری کمی و کیفی نرم‌افزارهای دیدگاه، تلاشی چشمگیر در سازمان‌ها آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.