بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای جامع مجموعه دیدگاه به جمع مشتریان چارگون پیوست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ربطی- کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کلیه نرم‌افزارهای حوزه‌های اتوماسیون اداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها را برای استقرار در مرکز و امور شعب خود خریداری کرده است.
وی ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیش از 4 هزار کاربر به جمع بهره‌برداران دیدگاه افزوده خواهد شد.
کارشناس فروش محصول چارگون انعقاد قراداد با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را اقدامی مهم برای تثبت جایگاه محصولات دیدگاه در حوزه بانکداری برشمرد.
وی افزود: دکتر پیرهادی- مدیر فناوری اطلاعات و سرکار خانم ضرغامی- رییس اداره گروه نرم‌افزاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توجه به شناخت قبلی از چارگون و با ریزبینی ویژه‌ای محصولات دیدگاه را بررسی کردند و پس از اطمینان از سطح کیفی خدمات مراحل انعقاد این قرارداد را نهایی کردند.
به گفته ربطی، در حاضر استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در این بانک به پایان رسیده است و به زودی نصب و راه‌اندازی سایر نرم‌افزارهای راهکار اتوماسیون اداری و پس از آن، نرم‌افزارهای منابع انسانی و سایر حوزه‌ها آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری :