برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه همراه برای ارائه خدمات به مدیران و کارشناسان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه همراه از سوی مدیران سازمان با هدف بهره‌برداری از برخی قابلیت‌های سیستم مکاتبات تحت وب و انجام امور اداری انتخاب شده است. سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از بهره‌برداران قدیمی دیدگاه‌ست. در این سازمان مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای منابع انسانی، اتوماسیون اداری و مالی و لجستیک دیدگاه در حال بهره‌برداری هستند.6400 نفر از پرسنل این مجموعه از نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد، پرسنلی و حضور و غیاب دیدگاه استفاده می‌کنند. علاوه بر این، نرم‌افزارهای آموزش، تشکیلات سازمانی، رفاهی نیز از راهکار منابع انسانی در این سازمان استقرار یافته‌اند.
532 کاربر نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری تحت وب دیدگاه نیز در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کل کشور  مشغول فعالیت‌اند. از این مجموعه همچنین سیستم‌های حسابداری  مالی، بودجه و اعتبارات، انبار و حسابداری انبار، سامانه رصد نیز عملیاتی شده‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه همراه درسازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کل کشور

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌های مختلف زمینه مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و… انجام عملیات روزانه را از راه دور، ممکن می‌کند. دیدگاه همراه محصولات نرم‌افزاری بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است و ابزارهای پُرکاربرد نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده است. اپلیکیشن پیشخوان نیز در کنار اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، یکی از پرکاربردترین عملیات‌های پیشخوان تحت وب دیدگاه را بر روی موبایل کاربران فراهم می‌کند. این اپلیکیشن نیز به تازگی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عملیاتی شده‌است.
امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری برای کاربران برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه همراه میسر است.
دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و با هدف دسترسی مدیران سازمان‌ها به کارتابل‌های اداری طراحی شده است. از طریق این محصول برخی امکانات نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه برای هر کاربر از هر مکان و زمان در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت چارگون فراهم است.
اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری :