دوره‌های مقدماتی و پیشرفته «هنر شناخت مردم» به منظور افزایش توانمندی‌های فردی مدیران سازمان‌های مشتری چارگون در کسب و کارهای مختلف برپا می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، چهارمین کارگاه‌ هنر شناخت مردم با موضوع تیپ‌شناسی شخصیت به روش (MBTI) با ارائه سرفصل‌های آموزشی متنوع روز پنچ‌شنبه 26 بهمن‌ماه از سوی مرکز مشاوره و آموزش شرکت برگزار می‌شود.
آموزش مهارت‌های فردی به مدیران، افزایش تعاملات غیرتجاری برای تحقق اهداف مشترک چارگون و سازمان‌های مشتری و همچنن ارتقای سطح کیفی کسب و کارهای ایرانی از دلایل برگزاری این کارگاه آموزشی است.
بنابراین گزارش، دوره مقدماتی و پیشرفته «هنر شناخت مردم» با حضور مدیران و کارشناسان 20 سازمان مشتری چارگون و با تدریس آقای جهانگیر پورصمیمی دایر خواهد شد. او از مدیران باتجربه و موفق در حوزه مدیریت منابع انسانی و دارای مدرک بین‌المللی تدریس MBTI از مرکز cpp است.
در بخش مقدماتی کارگاه هنر شناخت مردم،‌ آموزش MBTI به عنوان یکی از معروفترین و پرکاربردترین روش‌های شناخت افراد با سرفصل‌های شخصیت و تیپ‌شناسی شخصیت، شناخت نکته‌های اصلی افراد و تعامل با آنها ارائه خواهد شد.
بخش پیشرفته کارگاه نیز شامل سرفصل‌های آموزشی TYPE DYNAMICS یا چگونگی تاثیرگذاری ترجیحات، شناخت و چگونگی کارکرد هسته شخصیت، شناخت متعادل‌کننده برای هدایت هسته شخصیت و بکارگیری این 2 عامل در بهبود ارتباطات انسانی و هوش هیجانی است. این گارگاه آموزشی با ارائه توصیه‌های CPP برای کاربرد اثربخش MBTI در مدیریت منابع انسانی و چندین سرفصل آموزشی دیگر به پایان خواهد رسید.
گفتنی است؛ برگزاری دوره‌های مقدماتی و پیشرفته کارگاه «هنر شناخت مردم» روز 26 بهمن‌ماه از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر در شرکت چارگون برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری :