پرش به محتوای اصلی

تشریح تجربیات چارگون از بکارگیری تکنولوژی ری‌اکت در نخستین همایش ملی REACT

سیستم-مکاتبات 5-دیدگاه

کارشناسان چارگون در نخستین همایش ری‌اکت در تهران از تجربیات بکارگیری این تکنولوژی در تغییر معماری نرم‌افزارهای دیدگاه و همچنین چالش‌ها و تجربیات پیاده‌‌سازی آن برای مدعوین این همایش سخن گفتند.

پنل تخصصی چارگون در همایش ری_اکت
پنل تخصصی چارگون در همایش ری_اکت

به گزارش روابط عمومی چارگون، در نخستین همایش ملی ری‌اکت که روز پنجشنبه 11 بهمن‌ماه در دانشگاه تهران برگزار شد، احسان مجدآبادی در سخنرانی خود به تشریح تجربه چارگون در بهره‌برداری از تکنولوژی ری‌اکت پرداخت.
کارشناس ارشد زیرساخت چارگون با اشاره به ماه‌ها تحقیق و بررسی در انتخاب ری‌اکت خاطرنشان کرد: از آنجا که ری‌اکت از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در اپلیکیشن‌های تحت وب است، شرکت چارگون به دلیل پیچیدگی‌های زیاد پروژه زاگرس که همان تغییر معماری دیدگاه است پس از تحقیقات و مطالعات زیاد از2 سال و نیم سال پیش ری‌اکت را انتخاب و شروع به استفاده از آن کرد.
به گفته وی، در واقع چارگون جزو اولین شرکت‌هایی است که از این تکنولوژی در مجموعه بزرگ نرم‌افزارهای دیدگاه استفاده کرده و تجربیات خوبی در آن کسب کرده‌است.
مجدآبادی تاکید کرد: از مهم ترین مزیت‌های React می توان به عملکرد و سرعت بالا و منبع باز بودن آن اشاره کرد. این تکنولوژی در بسیاری از پروژه‌های بزرگ دنیا استفاده شده و یکی از سریعترین و محبوب‌ترین کتابخانه‌های تحت وب به شمار ‌می‌رود.
وی ادامه داد: هدف ما از حضور در این همایش، آشناسازی توسعه‌دهنده‌ها و برنامه‌نویس‌ها با ابعاد مختلف این تکنولوژی بود. اینکه به شما اطمینان بدهیم در برابر همه هزینه‌ها و سختی‌هایی که از بکارگیری این تکنولوژی متحمل می‌شوید، می‌توانید به منافع و مزایای بی‌شمار آن توجه کنید و مطمئن باشید که استفاده از این تکنولوژی، ارزش‌آفرینی زیادی را به همراه دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
تجربیات چارگون در همایش ری_اکت
تجربیات چارگون در همایش ری_اکت

بنابراین گزارش، در بخش دوم همایش ری‌اکت شهباز توکلی- مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون در پنل تخصصی از رویکرد مدیران و پیش‌ زمینه‌های بکارگیری تکنولوژی React سخن گفت.
او تاکید کرد: کاربری تکنولوژی ‎ری‌اکت، بخش کوچکی از پروژه بزرگ تغییر معماری مجموعه نرم‌افزاری ‎دیدگاه و بکارگیری معماری پیازی است. ما در چارگون این تکنولوژی را به دلیل تعامل راحت‌تر با مجموعه پشتیبانی‌کننده انتخاب کردیم و معتقدیم با وجود سختی‌ها و چالش‌هایش، ارزش افزوده قابل توجه‌ای ایجاد کرده است.
توکلی ادامه داد: پتانسیل بسیاری در جوانان ایرانی وجود دارد که در زمینه ری‌اکت پیشرفت کنند اما مشکلی که در این میان وجود دارد، نبود ارتباط و بستر تعاملی توسعه‌دهنده‌ها برای ارائه تجربیات و دانش خودشان است که فکر می‌کنم می‌توان به اثرگذاری‌های بعدی این همایش به عنوان نخستین گام در زمینه ایجاد فضای تعاملی بین توسعه‌دهنده‌ها و مدرسین مختلف امیدوار بود.
به گزارش روابط عمومی چارگون، در این همایش سایر سخنرانان نیز از ضروت تعامل و ایجاد شبکه ارتباطی بین توسعه‌دهنده‌ها و شرکت‌های مختلف در حوزه بکارگیری تکنولوژی‌های نوین مانند ری‌اکت گفتند. آنها معتقد بودند بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیای آی‌تی علاوه بر استفاده از ری‌اکت برای توسعه آن نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند. از آنجا که شرکت‌های بزرگی مثل اوبر، پی پال، فیس بوک و… در حال استفاده از این تکنولوژی هستند؛ بنابراین با توجه به مزایای ری‌اکت Performance بالای آن در تمامی کشورهای توسعه یافته به عنوان محبوب‌ترین تکنولوژی وب و موبایل، می‌توان در ایران نیز از این تجارب بهره برد و همگام با تکنولوژی گام برداشت.

غرفه چارگون در همایش ری اکت
غرفه چارگون در همایش ری اکت
غرفه چارگون در همایش ری اکت
غرفه چارگون در همایش ری اکت

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.