استقرار، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار جلسات و کارها در شرکت مهندسین مشاور جاماب، دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه در این مجموعه را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت مهندسین مشاور جاماب از بهره‌برداران قدیمی نرم‌افزارهای دیدگاه است که تاکنون به نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه مجهز شده است .
در حال حاضر نرم‌افزارهای پرسنلی، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، مکاتبات و مدیریت اسناد دیدگاه از سوی کارشناسان چارگون در شرکت مهنسین مشاور جاماب نصب و راه‌اندازی شده است.
مدیران این مجموعه در همکاری جدید خود با چارگون، نصب و بهره‌برداری از نرم‌افزار کارها و جلسات دیدگاه را برگزیده‌اند.
از آنجا که با برگزاری جلسات بخش زیادی از زمان مفید کارکنان برای گفت‌وگو و تبادل نظر درباره موضع جلسه، صرف می‌شود، نسل جدید نرم‌افزار جلسات دیدگاه با رویکرد گفتمان سازمانی طراحی و تولید شده است. از دستاوردهای مهم مالی و انسانی این نرم‌افزار می‌توان به مدیریت بهینه جلسات و تاثیرگذاری در بهبود عملکرد و بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی اشاره کرد.
این نرم‌افزار به امکانات زیادی از جمله پوشش کلیه مراحل جلسات مانند ثبت، لغو، ویرایش قبل و در حین جلسه و نهایی‌سازی آن، مجهز است. قابلیت ایجاد جلسات تکرار شونده، ارسال دعوت‌نامه به مدعوین خارج از سازمان، افزودن تقویم دیگر کارمندان و اتاق جلسات و مشاهده جزئیات آنها با داشتن دسترسی، افزودن دستور جلسه و مدیریت زمان آن  نیز از دیگر مزیت‌های نرم‌افزار جلسات دیدگاه است.
از سوی دیگر قابلیت‌هایی مانند نمایش پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در زمان جلسه، برقراری ارتباط با سرویس گوگل مپ برای نمایش محل جلسه، تعیین محل جلسه داخلی و خارجی با درج مشخصات و لوکیشن آنها از طریق سرویس گوگل مپ نیز در این نرم‌افزار موجود است.
حضور و غایب مدعوین و افزودن توضیحات برای هر دستور جلسه، تهیه صورت جلسه در قالب‌های متفاوت و گردش آن برای تایید و امضا در نرم‌افزار مکاتبات،‌ جستجو در آرشیو جلسات و امکان گفت‌وگو در محیط جلسه و… ارزش افزوده‌های بیشتری برای کاربران این نرم‌ا‌فزار ایجاد کرده است.
نرم‌افزار کارها نیز با قابلیت مدیرت و کنترل پروژه‌ و کارهای سازمانی در فضایی تعاملی و یکپارچه با دیگر نرم‌افزارهای دیدگاه؛ صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تسهیل بررسی روند پیشرفت کارها و پروژه‌ها را ممکن می‌کند.

اشتراک گذاری :