پرش به محتوای اصلی

تجهیز 75 سازمان مشتری به نرم‌افزارهای دیدگاه در 3 ماهه پایانی سال 96

اختتام پروژهای تیم فنی چارگون در تیرماه

تیم فنی و استقرار چارگون در 3 ماهه پایانی سال 96، عملیات نصب و استقرار نرم‌افزارهای مختلف مجموعه‌ دیدگاه در 75 سازما‌ن‌ مشتری را با موفقیت به پایان رساند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون در فهرست پروژه‌های پایان‌یافته تیم فنی، راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات 5، فکس، ECE در موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی رجا، نرم‌افزار مکاتبات، Sync در فدراسیون‌های اسکواش، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، شطرنج، موتور سواری و اتومبیلرانی، فدراسیون دوچرخه سواری، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و فدراسیون ورزش‌های همگانی و هندبال و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، واحد فولادسازی چادرملو دیده می‌شوند.
تیم فنی و استقرار چارگون با موفقیت توانست نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات5 را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، شرکت آریا پیشرو قرن، شرکت عمرانی مسکن گستر، شرکت خانه گستر یکم، دانشگاه فنی و حرفه‌ای،‌ شرکت سپهر نت ایرانیان، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه و شرکت‌های ریخته‌گری فولاد طبرستان و مایع‌سازی گاز طبیعی ایران ‌به پایان برساند.
نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه همچنین در شرکت ارتقای سلامت پاسارگاد، موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، شرکت آواپزشک سلامت ایرانیان، شرکت آریا ترانسفو، مجتمع صنعتی نورین (شرکت سیم و کابل ابهر) نیز نصب و راه‌اندازی شده است.
در ادامه پروژه‌های استقرار چارگون در3ماه پایانی سال 96، همچنین نصب نرم‌افزارهای مکاتبات 5 و دیدگاه همراه در شرکت تامین آتیه کارکنان سنگ آهن گهر زمین، مجتمع صنایع غذایی گلها، شرکت تریتا داروی هزاره سوم، شرکت فراورده‌های لبنی دومینو، بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء و کمیته ملی پارالمپیک نیز خاتمه‌یافته اعلام شده‌اند.
بنابراین گزارش، مجتمع آموزش عالی لارستان به نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، مدیریت مزایا مجهز شده‌اند.
تیم فنی و استقرار چارگون علاوه بر این توانسته است استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات 5، فکس، ایمیل، دیدگاه همراه در شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان، راه‌اندازی نرم‌افزار حضور و غیاب در شرکت مهندسی آبسان پالایش و استقرار نرم‌افزار مکاتبات 5، فکس، ECE در موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی رجا و شهرداری هیدج را با موفقیت عملیاتی کند.
نصب و را‌ه‌‌اندازی نرم‌افزار پیشنهادات در شرکت اورند پیشرو، استقرار نرم‌افزارهای قرارداد‌ها، انبار، اموال، خرید و تدارکات، املاک در بانک صنعت و معدن و نصب نرم‌افزار حقوق و دستمزد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دیگر پروژه‌های خاتمه‌یافته تیم فنی چارگون هستند.
در گزارش اختتام پروژه تیم فنی و مدیران استقرار چارگون آمده است که شرکت‌های پتروپالایش کنگان، پیشتازان فناوری طاها، توسعه برق و انرژی سپهر و شرکت ارتعاش‌گستر پیمان نیز به نرم‌افزار مکاتبات5، ECE، ایمیل و دیدگاه همراه مجهز شده‌اند.
در این گزارش همچنین به راه‌اندازی نرم‌افزار خرید و تدارکات در مرکز مطالعات سیاست‌های عمومی نهاد ریاست جمهوری و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان و استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، حقوق و دستمزد در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران اشاره شده است.
استقرار نرم‌افزارهای نرم‌افزار BPMS در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مجتمع پتاس‌خور و بیابانک و سازمان منطقه آزاد کیش و استقرار نرم‌افزار انبار و نرم‌افزار خرید و تدارکات در دانشگاه صنعتی اصفهان نیز از دیگر پروژه‌های خاتمه‌یافته چارگون تا پایان اسفند 96 اعلام شده‌اند.
عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مکاتبات5، BPMS در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و نرم‌افزار پرسنلی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی نیز توسط تیم فنی چارگون به اتمام رسیده‌ است.
نرم‌افزارهای مکاتبات 5، فکس، ایمیل، جلسات 5، مدیریت اسناد، پرسنلی، آموزش، ارزیابی عملکرد و BPMS 5 در شرکت آسفالت طوس و استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات 5، مدیریت نشست‌ها و دیدگاه همراه در دانشکده علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد را می‌توان از دیگر پروژهای خاتمه یافته توسط تیم فنی چارگون اعلام کرد.
مدیران پروژه چارگون همچنین توانسته اند در دانشگاه سیستان و بلوچستان با نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای مکاتبات 5، فکس، ECE، ایمیل، دیدگاه همراه، پرسنلی، تشکیلات، حضور وغیاب و BPMS و نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات5 و سرویس‌های ECE، ایمیل و Sync در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه دهند.
عملیاتی کردن نرم‌افزارهای مکاتبات5، Sync، دیدگاه همراه در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر و نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب و وب‌سرویس ثبت پیام در شرکت صنعتی نوید زر شیمی و همچنین نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد در شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اورست مدرن پارس را نیز می‌توان در کارنامه تیم فنی چارگون مشاهده کرد.
در سه ماهه پایانی سال 96 همچنین کاربران شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مجتمع انگوران با نرم‌افزار حضور و غیاب و درشرکت توسعه ابنیه حافظ با استقرار نرم‌افزار مکاتبات5، ECE، دیدگاه همراه و BPMS5 در دانشگاه هرمزگان و نرم‌افزارهای مکاتبات 5، ECE، دیدگاه همراه و مدیریت نشست‌ها به جمع بهره‌برداران مجموعه دیدگاه افزوده شدند.
استقرار نرم‌افزارBPMS 5 و مکاتبات5 در شرکت امداد خودرو سایپا و نرم‌افزار حقوق و دستمزد در موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش و نرم‌افزار قراردادها در شرکت توسعه نگین مکران و نصب نرم‌افزار مکاتبات، فکس، Sync و دیدگاه همراه در شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین «جمکو» نیز در گزارش پروژه‌های خاتمه یافته تیم فنی چارگون به چشم می‌خورند.علاوه بر این، شرکت تانا انرژی با استقرار نرم‌افزارهای پیشخوان، پرسنلی، حضور و غیاب، بیمه مکمل و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با راه‌اندازی نرم‌افزار خرید و تدارکات، پایشگر و BPMS5 به جمع بهره‌برداران از دیدگاه پیوستند.
در این گزارش نام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز با خرید و نصب نرم‌افزارهای متعدد دیدگاه شامل نرم‌افزارهای مکاتبات 5، فکس،ECE ، ایمیل، کارها 5، رهگیری از طریق SMS، رهگیری از طریق سایت، سامانه رصد،State server و مدیریت نشست‌ها، دیدگاه همراه، پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، آموزش، ارزیابی عملکرد، مهمانسرا، وب‌سرویس مشاهده فیش حقوقی، وب‌سرویس دریافت و اطلاعات مربوط به احکام پرسنل، وب‌سرویس پرونده پرسنلی، قراردادها، انبار، اموال، خرید و تدارکات، جمعدار همراه وBPMS 5 وجود دارد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه‌ها را آقایان علی قاسم‌پور، مهدی راد، مصطفی حصامی و خانم‌ها مهسا اشرفی، شراره رضائیه برعهده داشته‌اند؛ ضمن اینکه همکار فقید چارگون خانم رویا داخته نیز مدیریت بسیاری از این پروژه‌ها را برعهده داشته است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.