رییس واحد تولید نرم‌افزار موبایل چارگون از اتمام نسخه iOS اپلیکیشن جلسات دیدگاه تا پایان مهرماه خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

رضا طاعتی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون با اعلام این خبر افزود: اپلیکیشن جلسات دیدگاه محصول جدیدی که نسخه اندروید آن در اولین مرحله به بازار عرضه شد. به دلیل دامنه نفود آیفون در سطوح مدیریتی، تصمیم گرفتیم نسخه iOS این محصول را نیز تولید و ارائه کنیم.
وی ادامه داد: تا پایان مهرماه نسخه iOS جلسات با اصلی‌ترین و مهم‌ترین فیچرها و قابلیت‌های نسخه اندروید به مشتریان عرضه می‌شود و پس از آن، سایر امکانات و قابلیت‌ها به آن افزوده خواهد شد.
طاعتی خاطرنشان کرد: اپلیکشین جلسات دیدگاه سنگین‌ترین و پیچیده‌ترین محصول موبایلی چارگون است که پس از تقسیم دیدگاه همراه به محصولات جداگانه مکاتبات و پیشخوان با ساختار جدید اپلیکیشن‌های دیدگاه، کارمی‌کند.
رییس واحد تولید نرم‌افزار موبایل چارگون اضافه کرد: تلاش کردیم با تقسیم اپلیکیشن دیدگاه همراه و ایجاد ساختار جدید برنامه‌های موبایلی، ارزش افزوده این محصول را برای شرکت و سازمان مشتری دوچندان کنیم؛ چراکه علاوه بر توسعه و افزایش قابلیت‌های اپلیکیشن‌ها، امکان نگهداری از آنها برای ما آسان‌تر شد؛ ضمن اینکه کاربران نیز به راحتی از آنها استفاده می‌کنند و تجربه کاربری بهتری خواهند داشت.
طاعتی همچنین به طرح توسعه و ارتقای اپلیکیشن جمع‌دار از راهکار لجستیک اشاره کرد و گفت: افزایش قابلیت‌های این اپلیکیشن مثل قابلیت خواندن بارکدهای لیزری و یا تعریف هم‌زمان کالا طی فرآیند جمع‌داری اموال را نیز در دستور کار داریم.
به گفته وی، در اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه نیز پس از ارائه طرح راهکار اتوماسیون اداری، امکان جستجو در آرشیو نامه‌های شخصی پیاده‌سازی خواهد شد. همچنین در اپلیکیشن پیشخوان نیز امکانات جدیدی اضافه خواهد شد تا کاربران بتوانند کارهای اداری بیشتری را از طریق این برنامه موبایلی انجام دهند.
رییس واحد تولید نرم‌افزار موبایل چارگون بر اهمیت توسعه محصولات موبایلی در حوزه راهکارهای سازمانی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر شرکت چارگون در حوزه اپلیکشین‌های سازمانی پیشروست؛ چراکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و رقیب کمتر به این حوزه ورود کرده‌اند.
وی تاکید کرد: چارگون نسبت به کارکردهای توسعه‌ای و متنوع موبایل حساس است و تصمیم دارد با قدرت بیشتر به پیشرفت در این حوزه ادامه داده و تنوع محصولات خود را بیشتر کند.

اشتراک گذاری :