شرکت پویش داده‌ با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار قراردادها از حوزه مدیریت مالی، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

سپیده غیاثوند، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت پویش داده که در حال حاضر از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه‌های منابع انسانی، اتوماسیون اداری، زیرساخت، مالی و لجستیک بهره می‌برد و در تلاش است تا این نرم‌افزارهای کاربردی در ساختار خود را با افزودن نرم‌افزارهای مختلف دیگر از مجموعه دیدگاه، تکمیل کند.
وی با اشاره به خرید نرم‌افزار قراردادها از سوی این شرکت تاکید کرد: مجموعه نرم‌افزاری مدیریت مالی «دیدگاه» با ایجاد بستری یکپارچه کلیه فرآیندهای امور مالی سازمان را پوشش می‌دهد که این یکپارچگی در کارکرد کلیه زیرسیستم‌ها منجر به ایجاد محیط کاری کاملا متصل می‌شود.
به گفته وی، در این محیط، امکانات گسترده‌ای جهت پوشش تبادل اطلاعاتی میان عملیات تخصصی با سیستم‌های مالی و سایر سیستم‌های پردازش تراکنش (TPS) سازمان در دسترس خواهد بود.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآور شد: حفاظت از اطلاعات محرمانه سازمانی، جزئیات اطلاعات مالی و عدم داده‌سازی در این حوزه، از جمله موارد حیاتی برای ادامه بقا و موفقیت هر سازمان است که خوشبختانه چارگون با تمرکز بر این نیاز و در جهت افزایش امنیت و جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، راهکارهای لازم را پیش‌بینی کرده است.
غیاثوند با بیان اینکه تبادل اطلاعاتی یکپارچه میان زیرسیستم‌ها باعث می‌شود در گزارش‌های نرم‌‌افزارهای متفاوت فقط یک روایت از اطلاعات به ازای هر تراکنش عملیاتی وجود داشته باشد، افزود: امکان کارکرد مستقل واحدهای زیرمجموعه سازمان بدون وابستگی عملیاتی با واحدهای بالادستی از وجوه تمایز این سیستم است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :