نرم افزارهای  مالی دیدگاه با خرید لیسانس و ارائه خدمات آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار بودجه و اعتبارات در سازمان اوقاف و امور خیریه  توسعه یافتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون سازمان اوقاف و امور خیریه با خرید نرم‌افزارهای مالی دیدگاه  تلاش کرده است تا حسابداری تعهدی را در این سازمان عملیاتی کند.
سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از این نیز نرم‌افزارهای حسابداری مالی، نرم‌افزار  BPMS از راهکار مدیریت فرآیند، پایشگر، سیستم‌های آموزش، ارزیابی عملکرد، حضور و غیاب، تشکیلات سازمانی، حقوق و دستمزد، رفاه، مهمانسرا و وام از راهکار منابع انسانی دیدگاه را در ساختار سازمانی خود عملیاتی و بهره‌برداری کرده‌ است.
نرم‌افزارهای مالی دیدگاه با متمرکزسازی اطلاعات، حفظ امنیت اطلاعات، تعریف انواع ساختار کدینگ، تبدیل و انتقال اطلاعات،‌ انتقال اطلاعات به سایر سیستم‌های خاص‌منظوره سازمان و صدور اسناد مختلف، موجب تسهیل گردش اطلاعات و شفافیت اطلاعات مالی در سازمان‌های مشتری می‌شوند.
نرم‌افزار بودجه‌ و اعتبارات مجموعه دیدگاه در بستری منعطف، سازمان‌های مشتری را در محاسبه قیمت تمام‌شده کالا و خدمات همراهی می‌کند و ابزارهای مورد نیاز برای بودجه‌ریزی عملیاتی را در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌دهد.
نرم‌افزار بودجه‌ و اعتبارات دیدگاه در ارتباط یکپارچه با نرم‌افزار حسابداری مالی صدور خودکار اسناد حسابداری را به راحتی ممکن می‌کند. این نرم‌افزار همچنین دارای ابزارهای متعدد  ثبت و گزارش‌های پویا و دلخواه مدیران است و با ارائه جدول عملکرد قابل چاپ هر طرح، فعالیت و واحد سازمانی به شفافیت اطلاعات در سازمان‌های مشتری کمک می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مهدی راد واگذار شده است.

اشتراک گذاری :