پرش به محتوای اصلی

روزهای پُرکار تیم استقرار چارگون

تیم فنی و استقرار چارگون با عملیاتی کردن چندین پروژه در سازمان‌ها و شرکت‌های مشتری، روزهای پرکاری را در مرداد و شهریور پشت سر گذاشته است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

banner-1

به گزارش روابط عمومی چارگون، واحد فنی چارگون پروژه‌های متنوعی را در شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری خود به اتمام رسانده است که از آن جمله می‌توان به استقرار نرم‌افزار پرسنلی، حضور و غیاب در شرکت بیمه ایران معین و عملیاتی شدن نرم‌افزار مکاتبات، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس، ایمیل در شرکت فراسکو عسلویه اشاره کرد.
استقرار نرم‌افزار مکاتبات، دیدگاه همراه، فکس و ECE در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، نصب نرم‌افزار مکاتبات، ECE دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان و عملیاتی کردن نرم‌افزار پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، انبار، اموال، حسابداری در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان شمالی از دیگر پروژه‌های خاتمه یافته در واحد اسقرار چارگون بوده‌اند.
بنابر این گزارش، استقرار نرم‌افزار دیدگاه 5، دیدگاه همراه در مرکز فقهی امام محمد باقر (ع) و نصب نرم‌افزار مکاتبات و سرویس ایمیل، ECE و Sync در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان نیز اجرایی شده‌‌اند.
تیم فنی چارگون همچنین توانست در اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران، نرم‌افزار مکاتبات، فکس، دیدگاه همراه و رهگیری نامه از طریق SMS ، در شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران، نرم‌افزار پرسنلی، حضور و غیاب و در شرکت عمران و ساختمان تراز پی‌ریز، استقرار نرم‌افزار مکاتبات، دیدگاه همراه، فکس، ایمیل، مدیریت اسناد، مدیریت جلسات، پرسنلی و حضور و غیاب و در سازمان حج و زیارت نرم‌افزار بیمه و بهداشت، مهمانسرا و وام را نصب و راه‌اندازی نماید.
پروژه استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه در شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا نیز با هدف مکانیزه کردن فرآیندهای این شرکت با موفقیت به پایان رسیده است.
مهدی راد، مدیر پروژه استقرار شرکت چارگون درباره چگونگی اجرای این پروژه به روابط عمومی چارگون گفت: در حوزه منابع انسانی نرم‌افزار پرسنلی و تشکیلات سازمانیِ چارگون با بومی‌سازی  بنا به نیاز و همچنین پیاده‌سازی محاسبات درخواستی در سیستم در خصوص آیین‌نامه‌های موجود کنترل محاسبات آن، اجرایی شده است.
به گفته وی، در این باره ارائه آموزش‌های لازم در خصوص نحوه‌ی ایجاد ساختار و کاربر و توضیحات مورد نیاز در خصوص مرکز مدیریت سیستم، نحوه ورود اطلاعات و صدور احکام فردی و گروهی، تعاریف، گزارشات ثابت و پیشرفته، آرشیوهای مختلف و … در خصوص نرم‌افزار پرسنلی خدمت کاربران محترم سیستم ارائه شد و نحوه‌ ایجاد ساختار رسمی در نرم‌افزار تشکیلات سازمانی و ارائه توضیحات در خصوص نحوه ایجاد شغل و پست و ساختار و گزارشات و تعاریف در خصوص نرم‌افزار تشکیلات خدمت کاربران محترم اداری آموزش داده شد.
مدیر پروژه استقرار چارگون همچنین به تهیه و جایگذاری نسخه چاپی قرارداد و حکم پرسنل در سیستم پرسنلی، ایجاد الگوهای اولیه مورد نیاز جهت صدور احکام و صدور آخرین حکم پرسنل به صورت گروهی در نرم‌افزار پرسنلی و تشکیلات سازمانی شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا اشاره کرد و گفت: نرم‌افزار حضور و غیاب نیز با آموزش تعاریف اولیه سیستم و تعاریف تقویم‌های کاری، گروه‌های کاری و سایر تعاریف مورد نیاز این شرکت راه‌اندازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: آموزش کلیه امکانات مورد نیاز شرکت، جهت تخصیص پرسنل به گروه‌های کاری، تعریف شماره کارت، ورود اطلاعات مانده مرخصی، تخصیص پست محوله در پرونده، تعریف الگوهای دسترسی آموزش عمومی منوی اداری به کلیه کاربران و آموزش گزارشات ثابت سیستم و نحوه‌ ساخت گزارشات پیشرفته جهت رابطین سیستم از اقدامات صورت گرفته برای استقرار نرم‌افزار حضور و غیاب در این شرکت است.
به گفته مهدی راد، راه‌اندازی نرم‌افزار BPMS از حوزه مدیریت فرآیندها نیز به درخواست شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا با برگزاری جلسات آموزشی، ورود اطلاعات جمع‌آوری شده شامل فرم و فرآیند به نرم‌افزار و آموزش آن به رابطین و وارد کردن تمامی الگوهای دسترسی با هماهنگی رابط سیستم در نرم‌افزار نیز در این شرکت با موفقیت انجام شده است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.