اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار حضور و غیاب سیستم‌های جامع منابع انسانی دیدگاه را در این مجموعه توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، ‌اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در آغاز همکاری خود با نصب نرم‌افزار مکاتبات و سرویس‌های Sync ،ECE و LINK از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در جمع مشتریان چارگون قرار گرفت.
راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در این مجموعه، سرعت گردش مکاتبات، امنیت اطلاعات، کاهش هزینه‌ها و امکان پیگیری دقیق نامه‌ها را به همراه داشت.
همکاری این مجموعه و چارگون با نصب و راه‌اندازی سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی توسعه یافت؛ به طوریکه در حال حاضر نرم‌افزارهای پرسنلی و حضور و غیاب در این مجموعه عملیاتی شد‌ه‌اند. با نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزارها در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم 100 کاربر به بهره‌برداران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه افزوده شدند.
نرم افزار حضور و غیاب چارگون به عنوان نرم‌افزار کنترل تردد کارکنان در سازمان استفاده می‌شود و با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل و تهیه گزارشات ساعات حضور و غیاب کارکنان و ارسال خودکار این داده‌ها به نرم‌افزار حقوق‌و دستمزد دیدگاه، نقش مهمی در محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان ایفا می‌کند.
انعطاف‌پذیری و ساختار داینامیک این نرم‌افزار اجازه ارتباط با انواع مختلف سخت‌افزارهای ثبت تردد و دستگاه‌های کارت‌ساعت را فراهم می‌کند و سازمان‌های مشتری در این زمینه با هیچ محدودیتی مواجه نیستند.
از سوی دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار در پشتیبانی از شیفت‌های کاری متنوع و مختلف مانند شیفت‌های کاری بیمارستانی قابل توجه است.
ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غیرمکانیزه در صورت عدم استفاده سازمان از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج و پشتیبانی از انواع روش‌های برقراری ارتباط DLL ،web service، ارتباط دیتابیسی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم حضور و غیاب دیدگاه است.
درج فایل اطلاعات دستگاه کارت ساعت به‌صورت آفلاین، تعریف فیلد تکمیلی و تعریف واحدهای عملیاتی متفاوت سازمان برای دسته‌بندی اطلاعات پایه و اطلاعات عملیاتی کاربران را نیز می‌توان از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار برشمرد.

اشتراک گذاری :