کارشناس استقرار منابع انسانی چارگون از برگزاری سومین کارگاه آموزشی نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه برای کاربران دانشگاه پیام نور در 25 استان به صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

سوده کهرام در گفت‌گو با روابط عمومی چارگون گفت: امروز شنبه 8 اردیبهشت‌ماه، سومین کارگاه آموزشی نرم افزار حضور و غیاب چارگون برای رابطین فناوری اطلاعات و کارکنان امور اداری دانشگاه‌های‌ پیام‌نور برگزار شد و کاربرانی از استان‌های تهران، البرز، خوزستان، اردبیل، گلستان، قزوین، هرمزگان و گیلان در سازمان مرکزی این دانشگاه‌ حضور یافتند.
وی ادامه داد: به صورت همزمان، این جلسه آموزشی از طریق ویدئو کنفراس برای کاربران ۱۷ استان دیگر نیز برگزار شد تا بتوانیم به سئوالات کاربران به صورت موردی و دقیق پاسخ دهیم.
به گفته وی، رابطین فناوری اطلاعات دانشگاه‌های پیام نور استان‌های فارس، سمنان، اصفهان، ‌کرمان، یزد، ‌آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی،‌ ایلام، کهگلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری،‌ مازنداران، کردستان، ‌استان مرکزی، بوشهر، قشم و عسلویه‌ در این کارگاه غیرحضوری شرکت‌ کردند.
کارشناس استقرار منابع انسانی چارگون خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی علاوه بر بازگویی برخی سرفصل‌های آموزشی در بهره‌برداری بهینه از امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه، تلاش شد تا بر سؤالات احتمالی و رفع اشکالات کاربران تمرکز شود.
کهرام اضافه کرد: این کارگاه آموزشی یکشنبه 9 اردیبهشت نیز برای کاربرانی از واحدهای فناوری اطلاعات و امور اداری دانشگاه‌های پیام نور استان‌های قم، همدان، خراسان‌های شمالی و جنوبی، کرمانشاه، لرستان، یزد و زنجان برگزار می‌شود.
به گفته وی، نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، پرسنلی، حقوق و دستمزد و حضور و غیاب دیدگاه از راهکار منابع انسانی به همراه چند نرم‌افزار از راهکار اتوماسیون اداری برای نصب و راه‌اندازی در سازمان مرکزی و واحدهای استانی دانشگاه پیام نور برگزیده شده‌اند که به تدریج و با برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط در حال عملیاتی شدن، هستند.
گفتنی است؛ خانم‌ها کهرام و خضرایی از واحد استقرار منابع انسانی چارگون، مسئولیت آموزش و برگزاری این جلسه را بر عهده داشته‌اند.

اشتراک گذاری :