نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه از راهکار مدیریت منابع انسانی در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نصب و راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از بهره‌برداران قدیمی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه است که کاربران آن،‌ تجربه استفاده از نرم‌افزارهای متعدد راهکار اتوماسیون اداری شامل نرم‌افزارهای مکاتبات5،‌ جلسات، مدیریت اسناد و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس،‌ایمیل و سرویس‌های ECE،LINK ،‌SYNC را دارند.
علاوه بر محصولات نرم‌افزاری اتوماسیون اداری دیدگاه در حال حاضر نرم‌افزار BPMS5‌، پایشگر و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نصب و بهره‌برداری شده‌اند.
بنابراین گزارش، مدیران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اخیرا نیز با انتخاب نرم‌افزار حضور و غیاب جهت رسیدگی به امور 7200 کارمند خود، همکاریشان با چارگون را در راهکار منابع انسانی دیدگاه، توسعه داده‌اند.
نرم‌افزار حضور و غیاب چارگون ابزاری‌ برای کنترل تردد کارکنان در سازمان است که با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل، تهیه گزارش از ساعات حضور و غیاب آنها و ارسال اتوماتیک این اطلاعات به نرم افزار حقوق و دستمزد دیدگاه، نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان برعهده دارد.
بستر منعطف و ساختار داینامیک این نرم‌افزار اجازه ارتباط با انواع سخت‌افزارهای ثبت تردد و دستگاه‌های کارت‌ساعت را فراهم می‌کند به طوریکه سازمان‌های مشتری در این زمینه با هیچ محدودیتی مواجه نیستند.
ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غیرمکانیزه در صورت عدم استفاده از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج، پشتیبانی از انواع روش‌های برقراری ارتباط (DLL، web service، ارتباط دیتابیسی …) و همچنین ثبت فایل حاوی اطلاعات دستگاه کارت ساعت به‌صورت آفلاین از مهمترین امکانات شاخص نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه است.
از دیگر مزیت‌های قابل توجه این نرم‌افزار می‌توان به ارتباط یکپارچه آن با سیستم‌های پرسنلی و حقوق و دستمزد اشاره کرد که کارکرد کاملی از مدیریت منابع انسانی را در سازمان‌های مشتری به نمایش می‌گذارد.
گفتنی است ؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون را جناب آقای مهدی راد برعهده دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :