کارشناسان دفتر حساب مشتریان چارگون این‌بار برای انجام فرآیند ممیزی مجموعه نرم افزاری دیدگاه در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حاضر شدند.

صفیه رحمانی- مسئول حساب دفتر تبلیغات اسلامی قم درگفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی قم از سال 88 بهره‌برداری ازمجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: در حال این مجموعه با ۱۵۰۰ کاربر از نرم‌افزارهای مختلف اتوماسیون اداری، مالی، لجستیک،‌ مدیریت فرآیندها و منابع انسانی دیدگاه بهره می‌برد.

مسئول حساب دفتر تبلیغات اسلامی قم خاطرنشان کرد: در گام اول برای ممیزی فرآیندهای کیفیت و چگونگی کارکرد نرم‌افزارهای دو راهکار لجستیک و منابع انسانی در این مجموعه بازنگری و بررسی خواهد شد و پس از آن در سایر حوزه‌ها ادامه خواهد یافت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گفته وی، این دفتر از نرم‌افزارهای آموزش، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و تشکیلات سازمانی از راهکار منابع انسانی و نرم‌افزارهای انبار و حسابداری اموال، ‌اموال ودارایی‌های ثابت، جمع‌دار همراه و خرید و تدارکات از راهکار لجستیک بهره می‌برد.

گفتنی است؛ دفتر حساب مشتریان چارگون حفظ و ارتقای رضایت مشتری، شناسایی و ارائه راهکار درباره ریسک‌های موجود، پیگیری درخواست‌ها و نیازهای مشتری و ارائه‌ پاسخ مناسب در حداقل زمان ممکن را به عنوان مهمترین اهداف در دستور کار خود قرار داده است.

اشتراک گذاری :