کارگاه‌های عملیاتی محاسبات حقوق و دستمزد دیدگاه به همراه آموزش‌های تکمیلی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، به دنبال استقرار نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ادارات استانی آن،‌ از روز گذشته دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه برگزاری کارگاه‌های آموزش نرم افزار حقوق و دستمزد چارگون آغاز شده است.
در هر کارگاه‌ آموزشی 25 نفر نمایندگان و رابطین سازمان مرکزی برنامه و بودجه و ادارات کل استانی سراسر کشور طی 3 روز حضور خواهند یافت تا با فرآیندهای ورود اطلاعات، وام، پس انداز، تایید پرداخت، احکام، محاسبه حقوق و گزارشگیری از آن آشنا شوند.
کارگاه بازآموزی و آموزش‌های تکمیلی نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه در سازمان برنامه و بودجه کشور توسط خانم‌ راحله رجبی و آقایان امیرعباس شعبانی و محمدحسین برزگری از کارشناسان راهکار منابع انسانی چارگون برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، کلاس‌های آموزش کارگاه بازآموزی و آموزش‌های تکمیلی نرم‌افزار حقوق و دستمزد از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر در ستاد مرکزی این سازمان آغاز شده است.
گفتنی است؛ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای ۴۵۰۰ کاربر خود، نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، وام، بیمه،‌ مهمانسرا، آموزش، ارزیابی عملکرد، خزانه‌داری، قراردادها، انبار و حسابداری انبار، اموال و دارایی‌های ثابت و خرید و تدارکات، مدیریت فرآیندها (BPMS)،‌ حسابداری مالی، بودجه و اعتبارات را از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه خریداری کرده است.

اشتراک گذاری :