پرش به محتوای اصلی

گزارش نشست خبری در حاشیه چهارمین گردهمایی مشتریان چارگون

حاشیه چهارمین گردهمایی مشتریان چارگون

نشست خبری رییس هیات مدیره و مدیرعامل چارگون با حضور تعدادی از خبرنگاران در حاشیه چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون در هتل المپیک برگزار شد.

گزارش نشست خبری در حاشیه چهارمین گردهمایی مشتریان چارگون

نشست خبری رییس هیات مدیره و مدیرعامل چارگون با حضور تعدادی از خبرنگاران در حاشیه چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون در چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون در این نشست خبری فرزاد رحمانی- مدیر عامل چارگون با بیان اینکه قوام و دوام شرکت ما حاصل تعامل دوسویه با مشتریان‌مان بوده است،گفت: شرکت چارگون با تمرکز بر روی سیستم‌های اطلاعاتی و فعالیت منحصر بروی پلتفرم وب به تولید نرم‌افزارهای جامع در حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، حسابداری-مالی و لجستیک پرداخته و تاکنون 30 نرم‌افزار مختلف را در این حوزه‌ها ارائه کرده است.

وی کاربران نرم‌افزارهای چارگون را بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر برشمرد و گفت: تلاش ما برای حفظ یکپارچگی محصولات و خدمات موجب شده تا به تعداد کاربران نرم‌افزارهای چارگون روز به روز افزوده شود.

رحمانی رویکرد چارگون در تولید محصولات و خدمات را توسعه‌محور عنوان کرد و گفت: ما بطور همزمان توسعه و توانمندی را مورد توجه قرار داده‌ایم بطوریکه امروز بر اساس نیاز مشتریان خود توانسته‌ایم کاملترین نرم‌افزار در حوزه منابع انسانی را تولید و ارائه کرده و اعتماد بزرگ‌ترین مجموعه‌های اداری طراز اول کشور را جلب کنیم.

مدیرعامل چارگون نرم‌افزار بازنشستگی و نیز نرم‌افزار انبارداری تحت عنوان “جمع‌دار” را از بهترین دستاوردهای این شرکت دانست و افزود: در اقدامی دیگر باشگاه کاربران چارگون تحت عنوان “چارخونه” را راه@اندازی کرده‌ایم که در آن کاربران نرم‌افزارهای دیدگاه می‌توانند بنا بر سلیقه و تخصص خود با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو بپردازند؛ ضمن اینکه از طریق برپایی مناسبت‌های مختلف این کاربران را گردهم جمع خواهیم کرد.

رحمانی همچنین به رویکرد پیشگیرانه در چارگون اشاره کرد و افزود: تیم فنی چارگون با همین نگاه نرم‌افزار “پایشگر” را تولید و ارائه کرده تا مدیران را در پیشگیری از وقوع رخدادهای سیستم یاری نماید.

وی همچنین تصریح کرد : نرم‌افزارهای چارگون تلاش می‌کنند تا آگاهی‌رسانی را در کاربران خود ارتقا دهند به همین دلیل شعار چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان خود را “آگاهی بر لحظه” انتخاب کردیم.

رحمانی درباره عدم پاسخگویی مجموعه نرم‌افزاری چارگون به نیاز استارتاپ‌ها نیز گفت: اتفاقا یکی از ویژگی‌های این مجموعه، انعطاف‌پذیری آنهاست که برای هر دستگاه و سازمانی هرچند کوچک هم قابل بهره‌برداری است ضمن اینکه استارتاپ‌ها هم باید به مرور به بلوغ کافی برای استفاده از این مجموعه‌ها دست پیدا کنند و سیستم‌های خود را ارتقا دهند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

در ادامه این نشست خبری ، شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون  نیز از مسئولیت‌پذیری اجتماعی این شرکت و مصادیق آن برای خبرنگاران گفت و افزود: تعیین وظایف اجتماعی و نقش‌آفرینی در آنها همواره یکی از دغدغه‌های مدیران ارشد چارگون بوده است به طوریکه پروژه‌های متعددی در این زمینه تعریف و اجرایی شده‌اند که چارگون همواره به آنها افتخار می‌کند.

به گفته وی، پروژه نرم‌افزار پارسی‌بان و تلاش برای بازگرداندن واژه‌های فارسی در همه مکاتبات و اسناد به جای خود، راه‌اندازی موسسه همگام و انجام برنامه‌های مختلف از تحت تکفل گرفتن کودکان بی‌سرپرست تا برگزاری کلاس‌های ورزشی و ارائه خدمات رایگان به معلولان قطع نخاع و سایر امور منفعتی اجتماعی از برنامه‌های چارگون در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی بوده است.

طبری همچنین به آماده‌سازی جوانان برای فضای کسب و کار در برنامه “آینده بهتر” در خیریه همگام اشاره کرد و افزود: ما در این پروژه جوانان به ویژه فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف را برای حضور در عرصه‌های شغلی آماده می‌کنیم و توانمندی‌هایشان را به آنها نشان می‌دهیم و حتی با توجه به شعار سازمان جهانی بهداشت که می‌گوید معلولی که کار داشته باشد معلول نیست، این دوره‌ها را برای معلولان نیز برگزار کرده‌ایم.

وی همچنین به عضویت خود در سازمان نظام صنفی اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا برای پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی خود و توسعه و ترویج آنها از نظام صنفی و اعضای آن نیز کمک بگیریم و در تلاشیم تا مشارکت سازمان بورس را نیز جلب کنیم.

طبری از مشتریان چارگون درخواست کرد تا با فراهم کردن فرصت تجربه کاری برای این جوانان در پروژه ” آینده بهتر” مشارکت داشته باشند و در لذت آن سهیم شوند.

رییس هیات مدیره چارگون درباره صادر کردن نرم‌افزارهای این شرکت تاکید کرد:‌ مطالعاتی در بازارهای افعانستان و عراق داشته‌ایم اما معتقدیم  برخی از این بازارها هنوز آمادگی پذیرش نرم‌افزارهای ایرانی را ندارند و باید روی برندینگ نرم‌افزارهای ایران بیشتر کار شود.

وی درباره عرضه سهام چارگون در بورس نیز گفت: قطعا در آینده نزدیک این کار را خواهیم کرد اما به مقدماتی احتیاج داریم که باید فراهم شود.

وی همچنین به عضویت خود در سازمان نظام صنفی اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا برای پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی خود و توسعه و ترویج آنها از نظام صنفی و اعضای آن نیز کمک بگیریم و در تلاشیم تا مشارکت سایر شرکت‌ها را نیز جلب کنیم.

 

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.