پرش به محتوای اصلی

ارائه خدمتی جدید به کاربران سینک سرور دیدگاه با اجرای «طرح تکرار»

عملکرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری

تیم سرویس سینک راهکار اتوماسیون اداری چارگون قصد دارد در هر 2 هفته یکبار برای یک سازمان به عنوان «مشتری منتخب» خدمات خاص درنظر بگیرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، باتوجه به سبک خاص پروژه سینک سرور دیدگاه که به برنامه‌ریزی مناسب و تغییر جهت آنها‌ برای پیاده‌سازی، نیازمند است، تیم سرویس سینک راهکار اتوماسیون اداری شرکت چارگون در نظر دارد با برگزاری جلسات Sprint Planning یک سازمان بهره‌بردار از سینک سرور را برای ارائه خدمات و تعیین فعالیت‌‌ها و برنامه‌ها، مشخص کند.
در اجرای «طرح تکرار» سینک سرور دیدگاه خدمات خاصی از جمله تعیین اولویت ویژه برای رفع خطاهای موجود و همچنین تدوین برنامه برای رفع مشکلات از پیش‌باقی‌مانده به سازمان‌های مشتری ارائه داده می‌شود.
پس از انتخاب سازمان مشتری، گزارشی مفصل از عملکرد این سرویس در مجموعه سرورهای سازمان‌های مشتری تدوین و به مدیران ارائه می‌شود.
این گزارش شامل اعلام تعداد همه نامه‌های سینک شده و کلیه پیشنویس‌های سینک شده در تمامی سرورهای سازمان به صورت مستقیم، غیرمستقیم و به تفکیک هر سرور مبدا و مقصد، اعلام حجم داده‌های سینک شده شامل بسته‌های دریافتی و یا ارسالی درهمه سرورها و به تفکیک هر سرور مبدا و مقصد، اعلام درصد نامه‌های منتخب سینک نسبت به کل نامه‌های تولید شده به تفکیک هر سرور و … خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزار سینک در طول چند ماهه اخیر تغییرات بنیادی خود را بر روی سازمان‌های مشتریان آغاز کرده است که مهمترین آنها قابلیت تشخیص اطلاعات مشکل‌دار و قرنطینه کردن آنها در چرخه سینک، لاگ‌گذاری با جزئیات کامل از بسته‌های منتقل شده در سینک،‌ ارائه گزارش از موجودیت‌های سینک شده و قابلیت ارائه گزارش از اطلاعات مشکل دار است.
نرم‌افزار سینک سرور دیدگاه در تغییرات جدید خود همچنین قابلیت ارائه گزارش از تعداد دفعات انتقال موجودیت‌های مکاتبات با جزئیات کامل شامل زمان کاندید شدن موجودیت، قرار گرفتن در سینک و زمان درج در سرور مقصد و … را نیز یافته است.
لازم به یادآوری است که سرویس سینک دیدگاه یکی از محصولات دانش‌بنیان چارگون است که با هدف یکسان‌سازی اطلاعات مشتریانی که با معماری توزیع شده (چند سروری) از دیدگاه استفاده می‌کنند تولید شده است. درحال حاضر حدود 30 سازمان بزرگ مشتری چارگون با بیش از 280 سرور در حال استفاده از این سرویس هستند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.