معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه مجهز شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزار خرید و تدارکات برای ثبت و ردیابی فرآیند خرید سازمان به صورت خودکار بر اساس ساختار آیین‌نامه معاملات خرید دولتی یا آیین‌نامه معاملات شرکت‌ها طراحی شده است.
این نرم‌افزار قابلیت ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالا و خدمت و همچنین اطلاعات خرید شامل استعلام، پیش‌‌فاکتور، تامین اعتبار، مناقصات و … را داراست.
بنابراین گزارش، در حال حاضر نرم‌افزارهای مکاتبات 5 و سرویس‌های sync ،ECE و LINK گزارش‌گیری و جستجو در متن، ارسال و دریافت فکس از راهکار اتوماسیون اداری و همچنین نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ حضور و غیاب،‌ حقوق و دستمزد از راهکار مدیریت منابع انسانی در ساختاری اداری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهره‌برداری شده‌اند. همچنین در این معاونت علاوه بر سامانه رصد و مکاتبات دیدگاه همراه، نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار،  اموال و دارایی‌های ثابت از راهکار لجستیک نیز استقرار یافته‌اند.
بنابراین گزارش، گردش مکانیزه درخواست‌های خرید، امکان ثبت سفارش خرید و امکان گروه‌بندی ارائه کنندگان کالا و خدمات در کنار سایر امکانات، نرم‌افزار خرید  و تدارکات را به ابزاری مهم در تصمیم‌گیری‌های مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تبدیل خواهد کرد.
تهیه گزارش‌های آماری و پارامتریک،‌ برنامه‌ریزی خرید و ثبت سفارش، تعریف فرآیند درخواست خرید و سفارش خرید،‌ تهیه گزارش تاریخچه درخواست و خرید یک کالای خاص و… از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را از سوی چارگون جناب آقای مهدی راد برعهده دارد.

اشتراک گذاری :