دومین همایش منطقه‌ای چارگون با حضور نمایندگان و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان‌های مختلف استان‌های شرقی کشور در سالن اجتماعات باقرالعلوم (ع) مشهد برگزار شد.

photo_2016-08-01_12-45-57

به گزارش روابط عمومی چارگون در این همایش، مدیران و کارشناسان سازمان‌های مشتری چارگون و سایر صنایع فعال در استان‌های خراسان‌رضوی‌، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی و استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان حضور یافتند تا با آخرین دستاورد‌های چارگون در مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه و سایر محصولاتش از نزدیک، آشنا شوند.
در ابتدای این مراسم، فرزاد رحمانی- مدیرعامل چارگون با بیان اینکه دلیل پیشی گرفتن نرم‌افزارهای حوزه B2C از نرم‌افزارهای B2B نقش آنها در بهبود کیفیت زندگی مردم است، تاکید کرد: هرجا پدیده‌ای به کیفیت زندگی و بهره بردن بیشتر از زمان کمک کند، مردم برای استفاده از آن درنگ نمی‌کنند.
وی ادامه داد: مردم طی سال‌های اخیر جسورانه تصمیم گرفتند، سبک زندگیشان را عوض کنند. حال سوال اساسی این است که سازمان‌ها برای بهبود کیفیت زندگیشان چه می‌کنند؟ مدیران سازمان‌ها، برای بالابردن کیفیت کاری، افزایش سلامت، سرعت، شفافیت و ارتباط آسانتر با مخاطبان چه تصمیماتی می‌گیرند؟
وی با بیان اینکه چارگون مفتخر است که در کارکرد بهتر سازمان‌ها و شرکت‌ها در ایران تاثیرگذار بوده، یادآور شد: چارگون طی ۱۷ سال فعالیت همواره تلاش کرده به بهبود کیفیت زندگی سازمان‌ها کمک کند؛ چراکه معتقدیم محصولات و خدمات چارگون برای سازمان‌ها بهره‌وری به همراه دارند.
مدیرعامل چارگون خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین شاخص‌های کاری چارگون، نسبت نیروی انسانی مربوط به توسعه محصول به کل کارکنان است که قریب به ۳۰ درصد است و قطعا در کسب‌وکارهای مشابه کم‌نظیر است. این امر، نشان از رویکرد توسعه‌ای چارگون دارد.
رحمانی با بیان اینکه چارگون ارائه سیستم‌های سازمانی مبتنی بر وب را درست در آغاز دهه موسوم به اینترنت آغاز کرد، افزود: این ابتکار، موضوعی بود که تصور می‌شد موفقیتش غیرممکن است.
وی ادامه داد: هم‌زمان با آغاز نقش‌آفرینی انفجاری تلفن‌ها و دستگاه‌های همراه، چارگون نرم‌افزارهای سازمانی خود را عرضه کرد که امروز نقش مهمی در بسیاری از سازمان‌ها دارند.
مدیرعامل چارگون تاکید کرد: امروز، وقت آن است که در سازمان‌ها، گفتمان جاری شود و از آنجا که این امر، ابزار متناسب و به روز می‌خواهد، چارگون تلاش می‌کند تا ابزارهای گفتمان سازمانی را فراهم کند.
وی تصریح کرد: انعطاف‌پذیری و قابلیت انطباق با کسب‌وکارهای گوناگون اعم از دولتی و غیردولتی، یکی از ویژگی‌های بارز دیدگاه است و تجربه موفق استقرار در سازمان‌های ایرانی گویای این مهم است. تیم ما به واسطه صدها تجربه موفق در همکاری با برندها و سازمان‌های برتر کشور، تسلط کامل بر فرآیندها و الزامات کسب‌وکارها را دارد و کارنامه موفقی را هم در این زمینه داراست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
973A8353

به گزارش روابط عمومی چارگون در ادامه این همایش، روزبه بهرامی- مدیر پشتیبانی فنی چارگون به معرفی راهکارهای مالی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پرداخت و گفت: راهکارهای مالی دیدگاه به نحو موثری با نرم‌افزارهای حوزه منابع‌انسانی و لجستیک یکپارچه‌سازی شده است. وی ادامه داد: راهکارهای مالی دیدگاه قدرت و توانمندی بالایی در پیاده‌سازی نظام حسابداری تعهدی دارد که در سازمان‌های بزرگی با گستردگی جغرافیایی در سراسر کشور با موفقیت اجرایی شده است. ابراهیم قلی‌پور- رئیس استقرار اتوماسیون اداری چارگون نیز از نسل جدید اتوماسیون اداری دیدگاه برای حاضرین در جلسه گفت.
بنابراین گزارش، در بخش دیگری از دومین همایش منطقه‌ای چارگون، فیلم کوتاه «سیاهِ روشن» که از ساخته‌های جشنواره فیلم چارگون در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت از کمپین 11ایران بود، به همراه فیلم «برنامه‌نویس‌ها به بهشت نمی‌روند»، برای حاضران به نمایش درآمد. برنامه بعدازظهر همایش نیز با برگزاری کارگاه‌های فنی برای کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه ادامه یافت. در این بخش کارگاه فنی زیرساخت‌ها، پایداری و بهینگی توسط مهدی زرجویی، متخصص فنی پشتیبانی چارگون ارائه شد.

اشتراک گذاری :